Fleechdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Miss BananaHammock

Inspireret af det super hyggelige, men kolde vejr, sidder jeg og overvejer om jeg skal anskaffe mig en fleechdragt/køredragt til junior når vi skal hjem fra hospitalet.

Jeg har købt en lille vamset jakke (se billedet) - men er det nok?

Hvis man sørger for at varme bilen op inden den bette kommer ud, og han ellers har både lift og en voksi til barnevognen, er det så vigtigt at have en fleechdragt/køredragt i den første uges tid - eller kan det vente?

Måske I kan anbefale en lækker dragt som man kan have på i autostolen? Har kigget lidt på de dragter der kan lynes op i bunden så den både kan være en pose og en dragt - men synes f.eks. dem i H&M har en meget svær lynlås

Kom med jeres input!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

2babygirls

Miss BananaHammock skriver:

Inspireret af det super hyggelige, men kolde vejr, sidder jeg og overvejer om jeg skal anskaffe mig en fleechdragt/køredragt til junior når vi skal hjem fra hospitalet.

Hvis man sørger for at varme bilen op inden den bette kommer ud, og han ellers har både lift og en voksi til barnevognen, er det så vigtigt at have en fleechdragt/køredragt i den første uges tid - eller kan det vente?

Måske I kan anbefale en lækker dragt som man kan have på i autostolen? Har kigget lidt på de dragter der kan lynes op i bunden så den både kan være en pose og en dragt - men synes f.eks. dem i H&M har en meget svær lynlås

Kom med jeres input!

Vi brugte bjørnedragten fra HM og så et lille fleecetæppe/dyne når hun skulle ind og ud af bilen. Vores pige er fra okt 2010 (sneen kom slut november)

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Baby2påvej skriver:

Vi brugte bjørnedragten fra HM og så et lille fleecetæppe/dyne når hun skulle ind og ud af bilen. Vores pige er fra okt 2010 (sneen kom slut november)

Den har jeg godt kigget på - og den er ikke så dyr, så jeg kan købe den i en 56 så han ikke svømmer i den hvis han er en 50 - hvilket han nok bliver når han kommer ud lige om lidt.
Hvad størrelse købte du den i?

Anmeld

3. december 2012

nielsen80

Kom med jeres input!

Vi har sådan en(se link)

http://www.houseofkids.dk/pi/Lavendel-meleret-Udo- vante-fleecedragt-fra-Molo-3-mdr-62-cm_174917_2115 .aspx

Vi fik den i barselsgave, og har været rigtig glade for den, når vi skal have hende med i bilen. Vil dog sige, hvis du har jakken og en voksipose, så tror jeg I er ok dækket det første stykke tid. I kunne evt købe et lille tæppe i kan svøbe om benene i bilen og bruge det sammen med jakken( eller bare bruge en dyne), så han ikke fryser på hjemturen.

Hvor er det altså spændende, det er sååååå tæt på nu.

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

Den har jeg godt kigget på - og den er ikke så dyr, så jeg kan købe den i en 56 så han ikke svømmer i den hvis han er en 50 - hvilket han nok bliver når han kommer ud lige om lidt.
Hvad størrelse købte du den i?

Vi købte den i en 62 Hun var 3900g og 54cm, så hun svømmede godt i den, men heller plads end pladsmangel

Svigermor har så købt den i hvid i 56 til når lillesøster kommer til jan/feb

Anmeld

3. december 2012

Tulle28

Vi har denne her - SÅ skøn og blød og varm!

http://www.tinyzone.dk/picview.asp?pid=21985

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Vi har sådan en(se link)

http://www.houseofkids.dk/pi/Lavendel-meleret-Udo- vante-fleecedragt-fra-Molo-3-mdr-62-cm_174917_2115 .aspx

Vi fik den i barselsgave, og har været rigtig glade for den, når vi skal have hende med i bilen. Vil dog sige, hvis du har jakken og en voksipose, så tror jeg I er ok dækket det første stykke tid. I kunne evt købe et lille tæppe i kan svøbe om benene i bilen og bruge det sammen med jakken( eller bare bruge en dyne), så han ikke fryser på hjemturen.

Hvor er det altså spændende, det er sååååå tæt på nu.

Den er SÅ fin - har kigget på den, men synes nemlig prisen var lidt høj når jeg ikke kender hans størrelse. Vil bare gerne være klar til han kommer ud. Er sikker på at alle babyforretninger lukker lige efter jeg har født hehehe

Er den varm nok nu her hvor det er koldt til bilen?

Vores voksi kan ikke gå i autostolen, så skal ihvertfald finde på et eller andet der til.

Det er alt for snart lige nu

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Baby2påvej skriver:

Vi købte den i en 62 Hun var 3900g og 54cm, så hun svømmede godt i den, men heller plads end pladsmangel

Svigermor har så købt den i hvid i 56 til når lillesøster kommer til jan/feb

Jeg har godt tænkt på at købe den lidt stor - jeg tænker bare at ligesom når jeg har en for stor jakke på - så fryser jeg mere fordi der er plads til at kulden kan krybe ind. Men med sådan en dragt kan man jo bare stoppe den godt ind til den bette.

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Tulle28 skriver:

Vi har denne her - SÅ skøn og blød og varm!

http://www.tinyzone.dk/picview.asp?pid=21985

I den er også lækker. Har I så bare vanter og sokker på til?

Anmeld

3. december 2012

M (:

Kom med jeres input!

Vi har købt denne Fixoni køredragt til vores lille fisk. Den kan købes i babysam til 299,- så den er lidt dyr, men den er virkelig lækker!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.