Så er det sgu i morgen det sker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Astrid P

Jeg har sidste eksamen i morgen, så kl 16.15 i morgen eftermiddag skulle jeg meget gerne kunne kalde mig selv for: LÆRER!

Jeg fatter slet ikke at det er afslutningen på 4 (5) års studier, og at jeg nu for allersidste gang skal til eksamen - i hvert tilfælde på denne side af bordet... Næste år er det jo mig der er eksaminator når mine 9. klasser skal op i dansk og engelsk. Pheeew, så blev man lige den voksne og ansvarlige!!!

Nå, men inden jeg kommer så vidt, så er der lige et 5 timers møde på mit nye job fra 17-22 i aften. Derefter er det hjem til Jylland med sovende barn i bilen, så vi er nok hjemme ved 23.30 tiden og så er det ellers godnat. Godt der lige er et par timer til finpudsning af fremlæggelsen inden det går løs i morgen eftermiddag.

Blablabla, jeg vrøvler, men måtte lige lukke lidt damp ud. Jeg synes de sidste par måneder har været så pressede og hektiske, og nu er det næsten slut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Lise

Av ja - det er vildt når man pludselig står der man har drømt om i alle de år. Og så skal man pludselig tage ansvar ogs sådan noget...

Jeg håber det går skide godt for dig imorgen - og selvfølgelig gør det det!  

Held og lykke!

Anmeld

9. juni 2009

Marco2

Hej Astrid.

Ja hvor er det vildt. Men det må da være fedt endelig at være færdig?

Go kick ass tomorrow!! Men det gør du jo også

Syntes lige jeg læste i en anden tråd at I skal flytte.. spændende....hvorhen?

AG

Anmeld

9. juni 2009

Astrid P

Tak skal I have, Tøser! Jeg skal gøre mit allerbedste for at sparke røv til den sidste eksamen, men det vigtigste er sgu at jeg bliver færdig!

AG - vi har fået job på en helt ny musikefterskole på Fyn, så vi flytter om et par uger!!! Det er lige 10 km fra Middelfart i en lille by der hedder Baaring. Så hvem ved, måske et af de kommende baby.dk træf skal holdes på Fyn. Det er jo midt i landet, så er der lige langt at køre for alle !!!

Anmeld

9. juni 2009

ka li ja

ja vi manglede jo faktisk nogle på fyn

glæder mig til at hører om i morgen krydser fingre, selvom det helt sikkert ikke er nødvedigt. jeg er sikker på du bare kører med klatten

men sikke et hektisk program gider smilla gerne i dp i morgen efter sådan en sen sengelægning? eller holder hun fri med mor??

Anmeld

9. juni 2009

Kaufie

Ja, det tager nok lige toppen af nervøsiteten, at du allerede har sikret dig et job?

Men derfor er man vel altid lidt nervøs før en eksamen - og specielt den sidste, da man jo gerne vil slutte af med manér - og det er jeg sikker på du gør!!

Anmeld

9. juni 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

ja vi manglede jo faktisk nogle på fyn

glæder mig til at hører om i morgen krydser fingre, selvom det helt sikkert ikke er nødvedigt. jeg er sikker på du bare kører med klatten

men sikke et hektisk program gider smilla gerne i dp i morgen efter sådan en sen sengelægning? eller holder hun fri med mor??

Haha, Smilla får ikke noget valg... Hun er nødt til at komme i vugger i morgen! Jeg skal have tid til at få forberedt mig færdig, så der er ikke noget at rafle om... Men hun lægger forhåbentlig ikke mærke til at det bliver sent, Anders har hende mens jeg holder møde, og putter hende. Når jeg så er færdig, bliver hun båret ud i bilen, og vågner forhåbentlig slet ikke før i morgen tidlig... Sådan gik det i hvert tilfælde sidste gang vi lavede samme trick!!!

Anmeld

9. juni 2009

Astrid P

Kaufie skriver:

Ja, det tager nok lige toppen af nervøsiteten, at du allerede har sikret dig et job?

Men derfor er man vel altid lidt nervøs før en eksamen - og specielt den sidste, da man jo gerne vil slutte af med manér - og det er jeg sikker på du gør!!

Det tager bestemt en masse af toppen af nervøsiteten at der allerede er job forude. Jeg skal jo vitterligt bare bestå i morgen, selvom man jo da gerne vil gøre det godt til den allersidste, men det er jo i virkeligheden ren forfængelighed...

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

Hold da op hvor er det vildt!
Så er det dælme snart overstået - Wehuuu!

Du smadrer dem allesammen imorgen, Astrid! Du er så sej!! 

Anmeld

9. juni 2009

Juniors mor

Krydser fingre for dig i morgen - men du skal nok klare det med bravour !!
Og i skal til Bårring! - det havde jeg da overset, hvis du altså har skrevet det før. Jeg boede i Middelfart de første 20 år af mit liv, og i gymnasiet havde jeg mange venner fra Båring, Asperup, NørreAaby og hvad de små byer udenfor Middelfart ellers hedder...
Håber i bliver rigtig glade for at bo der -Fyn er fiiiin
Helle - savner noglegange fyn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.