Fisk nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2012

19-82

Hej 

jeg er ikke så vild med fisk, men har måske spist det 2 gange om måneden efter jeg blev gravid! Jeg har ikke taget tilskud og har nu dårlig samvittighed - har det nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

B&J

jeg spiser aldrig fisk... så det skal du ikke tænke på overhovede...

ja det er sundt med den sunde olie osv... men når man aldrig har gjord det er det jo svært at gå igang... og min dreng var sund og rask da han kom ud

bare du spiser dine vitaminer og dit jern... så er alt i den skønneste orden...

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Jeg spiser heller aldrig fisk, og gjorde det heller ikk da jeg var gravid (kun makrelsalat på rugbrød ) og lukas var også fin da han blev født :-D

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

19-82 skriver:

Hej 

jeg er ikke så vild med fisk, men har måske spist det 2 gange om måneden efter jeg blev gravid! Jeg har ikke taget tilskud og har nu dårlig samvittighed - har det nogen betydning?

Nej det har ikke så meget betydning. Jeg tog ikke et fiskeolie tilskud i min første graviditet, har dog taget lidt nu, men er også godt til at få fisk ind i mellem.

Men Kontant på DR1 har jo lavet en undersøgelse om at mange af fiskeolie pillerne er harske, så de hjælper vist ikke det vilde alligevel.

Anmeld

3. december 2012

19-82

Tak for svar - samvittigheden har det lidt bedre god dag til jer

Anmeld

3. december 2012

Stjerneskud

Jeg er heller ikke vild med fisk. Men pålæg som makrel og tun og sådan noget tæller altså også med. Det ved jeg selvfølgelig ikke om du spiser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.