mærker ingenting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2012

henh01

Jeg er 15+0, men mærker absolut ingen ting... Det er min 3. graviditet - er det normalt at jeg endnu ikke har mærket liv eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Miss BananaHammock

henh01 skriver:

Jeg er 15+0, men mærker absolut ingen ting... Det er min 3. graviditet - er det normalt at jeg endnu ikke har mærket liv eller andet?

Ved ikke om man burde mærke liv før når det er 2, eller 3 gang. Jeg tænker at grunden til at man hører folk ofte mærker liv før er fordi de ved hvad de skal holde øje med - første gang aner man ikke hvad et lille puf er. Hvornår mærkede du med de 2 andre? Måske din moderkage ligger foran? Så mærker man først liv meget sent.

Anmeld

3. december 2012

Annette A

Ja din moderkages placering har jo noget at sige og igen så er det jo meget forskelligt hvornår man mærker det og føler sig sikker på at det er baby man mærker. Med mine to sidste mærkede jeg dem først hvor jeg var sikker i uge 16 men igen så lidt, så jeg skulle være meget opmærksom på det og kunne også godt være i tvivl indimellem. Det kommer også an på hvordan baby ligger og sparker men kender godt til følelesen af at man bare gerne vil mærke noget når man når dertil. Ved 17-18 uge har jeg altid følt mig sikker på at nu var det baby jeg mærkede med undtagelse af første graviditet hvor det vførst var i uge 20 det begyndte at mærkes tydeligt.

Håber snart du får nogle overbevisende spark fra den lille.

Anmeld

3. december 2012

Tulle28

Det er helt normalt, måske ligger din moderkage foran? Jeg mærkede først liv uge 21-22 stykker her anden gang.

Anmeld

3. december 2012

henh01

Miss BananaHammock skriver:

Ved ikke om man burde mærke liv før når det er 2, eller 3 gang. Jeg tænker at grunden til at man hører folk ofte mærker liv før er fordi de ved hvad de skal holde øje med - første gang aner man ikke hvad et lille puf er. Hvornår mærkede du med de 2 andre? Måske din moderkage ligger foran? Så mærker man først liv meget sent.

Jeg mærkede liv 2.gang på denne tid. Derfor undrer det mig også, sidst lå moderkagen også foran.

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

henh01 skriver:

Jeg mærkede liv 2.gang på denne tid. Derfor undrer det mig også, sidst lå moderkagen også foran.

ja okay - så tror jeg ikke jeg er til den store hjælp! Måske du har en rigtig rolig fis i maven, med et godt sovehjerte!

Anmeld

3. december 2012

henh01

Kellie skriver:

Ja din moderkages placering har jo noget at sige og igen så er det jo meget forskelligt hvornår man mærker det og føler sig sikker på at det er baby man mærker. Med mine to sidste mærkede jeg dem først hvor jeg var sikker i uge 16 men igen så lidt, så jeg skulle være meget opmærksom på det og kunne også godt være i tvivl indimellem. Det kommer også an på hvordan baby ligger og sparker men kender godt til følelesen af at man bare gerne vil mærke noget når man når dertil. Ved 17-18 uge har jeg altid følt mig sikker på at nu var det baby jeg mærkede med undtagelse af første graviditet hvor det vførst var i uge 20 det begyndte at mærkes tydeligt.

Håber snart du får nogle overbevisende spark fra den lille.

Tak det håber jeg også Tænker også at jeg nok er for utålmodig

Anmeld

3. december 2012

Wik

henh01 skriver:

Jeg er i min 2. og jeg mærker muligvis lidt, men ikke ret meget, og det gjorde jeg på nuværende tilspunkt i min første gravidiete. Jeg tror simpelthen det er forskelligt. Min moderkage ligger anderledes end sidst, og det kan betyde noget, ens vægt og barnets rumsteren og ikke mindst plads betyder også noget. Hvis det er tredje gang er der måske god plads, og derfor skal du 4 uger længere hen før du kan mærke noget. Jeg tror du omkring juleaften kan mærke barnet. Jeg er 18 uger henne og mærker stort set intet, men alt er tilsyneladen som det skal være

Anmeld

3. december 2012

L83

henh01 skriver:

Jeg tro det er meget normalt . Det er os min 3 graviditet og jeg mærkede først rigtig noget liv efter MD scaningen , ca i uge 21

Anmeld

3. december 2012

Annette A

henh01 skriver:

Tak det håber jeg også Tænker også at jeg nok er for utålmodig

Ja det forstår jeg sagtens. Man glæder sig jo til at mærke liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.