- 22 kilo!!!! Billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Deaktiveret profil

Nettemor skriver:

Mon ikke noget af det er baby

Synes også det er flot klaret

Ja de 14 kilo er baby, men er skide stolt af de er forsvundet så hurtigt, efter som man kan læse flere folk ikke slipper af med dem igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Ayasmor

Freyasmor skriver:

Tusind tak... ;-) 

om 10 kilo er jeg på 66 kilo og det er ok... 

Ja okay, det kan jeg godt se lyder meget passende så Det er altid så svært at bedømme ud fra billeder synes jeg.

Anmeld

2. december 2012

Deaktiveret profil

Ayasmor skriver:

Ja okay, det kan jeg godt se lyder meget passende så Det er altid så svært at bedømme ud fra billeder synes jeg.

Ja det er rigtigt... ;-) Men syntes klart man kan se en forskel på de to billeder, selv de 14 kilo er fra baby... ;-)

Anmeld

2. december 2012

Ayasmor

Freyasmor skriver:

Ja det er rigtigt... ;-) Men syntes klart man kan se en forskel på de to billeder, selv de 14 kilo er fra baby... ;-)

Helt sikkert.. Synes bestemt der er en stor forskel på billederne. Også hvis man ser bort fra din gravide mave på første billede. Dine ben er også meget slankere, må sige jeg er imponeret over at du har smidt alle de kg. så hurtigt.. Hvem der bare havde sådan en rygrad

Anmeld

2. december 2012

Nettemor

Freyasmor skriver:

Succe

Ja de 14 kilo er baby, men er skide stolt af de er forsvundet så hurtigt, efter som man kan læse flere folk ikke slipper af med dem igen.. 

Synes også det er super flot. Og endda så hurtigt! godt gået!

Anmeld

2. december 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Hahahaha jeg havde slet ikke set hun var gravid på billedet... Er på fra mobilen, så det hele er meget mindre end normalt, kunne bare se hun var markant mindre på andet billede. tror jeg skal i seng. GODNAT!!

Hehe tænkte nok du ikke havde tænkt på det sådan kan det gå

Sov godt

Anmeld

3. december 2012

Camilla..

Freyasmor skriver:

Tja.... 

For 8 uger siden så jeg sådan ud, nu er jeg 22 kilo lettere, mere glad og fuld af livsenergi.... Jeg mangler KUN 10 kilo fra at være tilfreds... 

Lidt forskel er der da på billederne...? 

Så ikke du var gravid førest. Så tænkte lige WOW!

men, super flot Specilet omkring dine lår.. Hold nu kæft man..

Det ser super godt ud. Men, hvorfor 10 kg mere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.