Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tja....
For 8 uger siden så jeg sådan ud, nu er jeg 22 kilo lettere, mere glad og fuld af livsenergi.... Jeg mangler KUN 10 kilo fra at være tilfreds...
Lidt forskel er der da på billederne...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op Der er jo STOR forskel på de billeder. Du ser da hammer godt ud Umiddelbart ser det lidt voldsomt ud, hvis du vil tabe yderligere 10 kg., da jeg synes du ser ret slank ud på det sidste billede, men det er self. ikke nemt at se alt på et billede. Godt ud, ser du i hvertfald
Hold da en kæmpe forskel! Hvordan har du gjort der, hvis man må spørge? Vh stine
Freyasmor skriver: Tja.... For 8 uger siden så jeg sådan ud, nu er jeg 22 kilo lettere, mere glad og fuld af livsenergi.... Jeg mangler KUN 10 kilo fra at være tilfreds... Lidt forskel er der da på billederne...?
Det var godt nok meget på kun 8 uger. hvordan har du grebet det an? Og der er helt sikkert en flot forskel, synes måske der kunne være sjovt at se før og efter MED hovede på. haa godt gået.
Mom In The Making skriver: Det var godt nok meget på kun 8 uger. hvordan har du grebet det an? Og der er helt sikkert en flot forskel, synes måske der kunne være sjovt at se før og efter MED hovede på. haa godt gået.
Nettemor skriver: Mon ikke noget af det er baby Synes også det er flot klaret
Mon ikke noget af det er baby Synes også det er flot klaret
Hahahaha jeg havde slet ikke set hun var gravid på billedet... Er på fra mobilen, så det hele er meget mindre end normalt, kunne bare se hun var markant mindre på andet billede. tror jeg skal i seng. GODNAT!!
Ayasmor skriver: Hold da op Der er jo STOR forskel på de billeder. Du ser da hammer godt ud Umiddelbart ser det lidt voldsomt ud, hvis du vil tabe yderligere 10 kg., da jeg synes du ser ret slank ud på det sidste billede, men det er self. ikke nemt at se alt på et billede. Godt ud, ser du i hvertfald
Tusind tak... ;-)
om 10 kilo er jeg på 66 kilo og det er ok...
StineW79 skriver: Hold da en kæmpe forskel! Hvordan har du gjort der, hvis man må spørge? Vh stine
Jamen jeg har født for 8 uger siden, tog ca 14 kilo på... Sig resten er røget af ved træning, gåture og ud med alt det usunde...
De første 14 kilo er graviditets kilo, resten er træner væk... Billede er ikke med på det sidste fordi jeg ikke har make up på... Haha
Wauw hvor flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128