- 22 kilo!!!! Billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Deaktiveret profil

Tja.... 

For 8 uger siden så jeg sådan ud, nu er jeg 22 kilo lettere, mere glad og fuld af livsenergi.... Jeg mangler KUN 10 kilo fra at være tilfreds... 

Lidt forskel er der da på billederne...? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Ayasmor

Hold da op Der er jo STOR forskel på de billeder. Du ser da hammer godt ud Umiddelbart ser det lidt voldsomt ud, hvis du vil tabe yderligere 10 kg., da jeg synes du ser ret slank ud på det sidste billede, men det er self. ikke nemt at se alt på et billede. Godt ud, ser du i hvertfald

Anmeld

2. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold da en kæmpe forskel! Hvordan har du gjort der, hvis man må spørge? Vh stine

Anmeld

2. december 2012

MomInTheMaking

Freyasmor skriver:

Tja.... 

For 8 uger siden så jeg sådan ud, nu er jeg 22 kilo lettere, mere glad og fuld af livsenergi.... Jeg mangler KUN 10 kilo fra at være tilfreds... 

Det var godt nok meget på kun 8 uger. hvordan har du grebet det an? Og der er helt sikkert en flot forskel, synes måske der kunne være sjovt at se før og efter MED hovede på. haa godt gået.

Anmeld

2. december 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Det var godt nok meget på kun 8 uger. hvordan har du grebet det an? Og der er helt sikkert en flot forskel, synes måske der kunne være sjovt at se før og efter MED hovede på. haa godt gået.

Mon ikke noget af det er baby

Synes også det er flot klaret

Anmeld

2. december 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Mon ikke noget af det er baby

Synes også det er flot klaret

Hahahaha jeg havde slet ikke set hun var gravid på billedet... Er på fra mobilen, så det hele er meget mindre end normalt, kunne bare se hun var markant mindre på andet billede. tror jeg skal i seng. GODNAT!!

Anmeld

2. december 2012

Deaktiveret profil

Ayasmor skriver:

Hold da op Der er jo STOR forskel på de billeder. Du ser da hammer godt ud Umiddelbart ser det lidt voldsomt ud, hvis du vil tabe yderligere 10 kg., da jeg synes du ser ret slank ud på det sidste billede, men det er self. ikke nemt at se alt på et billede. Godt ud, ser du i hvertfald

Tusind tak... ;-) 

om 10 kilo er jeg på 66 kilo og det er ok... 

Anmeld

2. december 2012

Deaktiveret profil

StineW79 skriver:

Hold da en kæmpe forskel! Hvordan har du gjort der, hvis man må spørge? Vh stine

Jamen jeg har født for 8 uger siden, tog ca 14 kilo på... Sig resten er røget af ved træning, gåture og ud med alt det usunde... 

Anmeld

2. december 2012

Deaktiveret profil

Mom In The Making skriver:

De første 14 kilo er graviditets kilo, resten er træner væk...  Billede er ikke med på det sidste fordi jeg ikke har make up på... Haha

Anmeld

2. december 2012

M&N

Freyasmor skriver:

Tja.... 

Wauw hvor flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.