Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamulla skriver: min stil er lyse billeder, og moderen elskede de lyse billeder jeg tog af børnene sidst
min stil er lyse billeder, og moderen elskede de lyse billeder jeg tog af børnene sidst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bassemor<3 skriver: Det er jo også bare min smag så længe den der skal have billederne er glad så er alt jo godt Men det er virkelig nogle smukke billeder !!
Det er jo også bare min smag så længe den der skal have billederne er glad så er alt jo godt Men det er virkelig nogle smukke billeder !!
hehe ja.. når man booker tid hos mig er det jo fordi de kan lide min stil.. ellers havde de valgt en anden
Skønne skønne billeder! Hvor har du fået fat i de søde pandebånd? Leder nemlig efter en til lillepigen til jul
christina92 skriver: Skønne skønne billeder! Hvor har du fået fat i de søde pandebånd? Leder nemlig efter en til lillepigen til jul
køber det på Etsy.com
Det er dælme en kær unge og nogle dejlige billeder
Hvad tager du for sådan en fotosession?
Kamulla skriver: og har mange flere i kurven til bestilling både nye baggrunde og tilbehør nu mangler jeg bare mine studielamper som jeg er blevet brændt af ang. køb 2 gange.. så nu venter jeg til efter Jul, da det jo ikke er op til jul man bare har råd til at kaste om sig med penge...
og har mange flere i kurven til bestilling både nye baggrunde og tilbehør nu mangler jeg bare mine studielamper som jeg er blevet brændt af ang. køb 2 gange.. så nu venter jeg til efter Jul, da det jo ikke er op til jul man bare har råd til at kaste om sig med penge...
Kamulla skriver: køber det på Etsy.com
Tusind tak
christina92 skriver: Tusind tak
Velbekomme
Loa skriver: De er bare skide gode!!! Og sikke en model
De er bare skide gode!!! Og sikke en model
tak.. og ja hun er skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128