Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og har mange flere i kurven til bestilling både nye baggrunde og tilbehør nu mangler jeg bare mine studielamper som jeg er blevet brændt af ang. køb 2 gange.. så nu venter jeg til efter Jul, da det jo ikke er op til jul man bare har råd til at kaste om sig med penge...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er så flotte! Og fedt hårbånd på billede 1. Vh stine
StineW79 skriver: De er så flotte! Og fedt hårbånd på billede 1. Vh stine
tak.. der hører et mini tyldskørt dertil.. hende her var bare lidt for stor til det.. men håber på der snart kommer en lille spæd baby der kan få lov til at være første prinsesse i det
Wow du er bare så skide dygtig
Ad min klamme tankegang tænkte ellers på noget andet med den overskrift
Nåede endda at tænke "med billeder ??! DET er skii friskt!! " høhø
Eliza skriver: Wow du er bare så skide dygtig Ad min klamme tankegang tænkte ellers på noget andet med den overskrift Nåede endda at tænke "med billeder ??! DET er skii friskt!! " høhø
haha... ja tilbehørs rekvisitter haha...
Tvillingemor90 skriver:
hehe skulle ikkt forståes sådan.. ihh
Kamulla skriver: og har mange flere i kurven til bestilling både nye baggrunde og tilbehør nu mangler jeg bare mine studielamper som jeg er blevet brændt af ang. køb 2 gange.. så nu venter jeg til efter Jul, da det jo ikke er op til jul man bare har råd til at kaste om sig med penge...
Smukke, smukke SMUKKE billeder!
Endnu engang ærgrer jeg mig over at du bor så langt væk. Suk!
Miss Church skriver: Smukke, smukke SMUKKE billeder! Endnu engang ærgrer jeg mig over at du bor så langt væk. Suk!
mange tak ELSKEr at få nye rekvisitter og afprøve dem du skriver bare hvis du en dag er i nærheden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128