Er det normalt? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

malliebooh

FrkZier skriver:

det kan komme den ene dag, være væk dagen efter osv..

jeg er 18+5 og kan stadig have kvalme nogen dage, der er heldigvis længere og længere imellem dagene med kvalme

Ja okay, ikke unormalt så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Miin'Baby'Mus

malliebooh skriver:

Jeg skrev et indlæg her den anden dag omkring kvalme og ondt i maven på trods af små portioner mad osv. Men igår aftes og hele dagen i dag, har det ikke været sådan. Jeg har kunne spise mine normale portioner mad uden problemer.. Jeg er lidt nervøs for om det er normalt? Kan det godt være der ret meget til at starte med, så holde en "pause" og så evt. komme igen senere?

Det er bare så tidligt i graviditeten (5+1) endnu og jeg er bange for om det har noget at sige evt. i forbindelse med abort?? Lige før at jeg  for at ubehaget kommer igen.  Det er nok bare mig der er pjattet men synes det er svært ikke at nervøs for om der er det mindste tegn til at det går galt.... 

Jeg er 33 uger henne og hele vejen har været en lang rutsjetur  Så er jeg sulten, så er jeg ikke sulten, så lugter maden, så lugter det ikke osv. Og jeg startede på alt dette allerede inden jeg vidste at jeg var gravid 

Tror bare du skal være glad når du endelig kan spise og have en normal dag 

Anmeld

3. december 2012

malliebooh

LilleNyPåVej skriver:

Jeg er 33 uger henne og hele vejen har været en lang rutsjetur  Så er jeg sulten, så er jeg ikke sulten, så lugter maden, så lugter det ikke osv. Og jeg startede på alt dette allerede inden jeg vidste at jeg var gravid 

Tror bare du skal være glad når du endelig kan spise og have en normal dag 

Ja okay.. Det er bare om at nyde det så ja :p

Godt du lige skrev det med maden, havde glemt alt om at jeg havde noget i ovnen.. Heldigvis blev det ikke sort!

Anmeld

3. december 2012

Miin'Baby'Mus

malliebooh skriver:

Ja okay.. Det er bare om at nyde det så ja :p

Godt du lige skrev det med maden, havde glemt alt om at jeg havde noget i ovnen.. Heldigvis blev det ikke sort!

Haha, er da glad for at jeg kan hjælpe 

Anmeld

3. december 2012

malliebooh

LilleNyPåVej skriver:

Haha, er da glad for at jeg kan hjælpe 

Haha

Anmeld

3. december 2012

Bertris

Hver gang jeg var bange for der var noget galt kontaktede jeg min læge xD 
Men det lyder meget normalt søde  
Men hvis du er bange for der er noget galt kontakter du bare lægen også plejer de at være meget hjælpsomme  

Anmeld

3. december 2012

malliebooh

Bertris skriver:

Hver gang jeg var bange for der var noget galt kontaktede jeg min læge xD 
Men det lyder meget normalt søde  
Men hvis du er bange for der er noget galt kontakter du bare lægen også plejer de at være meget hjælpsomme  

Jeg er bange for at jeg næsten er FOR opmærksom på et eller andet

Men ved ikke om lægen ville gøre noget når jeg ikke er længere? :s

Anmeld

3. december 2012

Bertris

Ring og sig der er nervøs for det og det, også plejer de at give dig en tid, også plejer lægen at kunne forklare det meste
Synes jeg har været meget beroligne 

Anmeld

3. december 2012

malliebooh

Bertris skriver:

Ring og sig der er nervøs for det og det, også plejer de at give dig en tid, også plejer lægen at kunne forklare det meste
Synes jeg har været meget beroligne 

Ja okay.. Jeg skulle bare være sikker på at det med kvalmen ikke havde noget at sige.. For jeg har ikke ondt og jeg bløder heller ikke, så det er jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.