panik, er det veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Anonym trådstarter

Smerter i maven der trækker ned og om 'bag til' føles lidt som om jeg skal på wc hele tiden men jeg er altså helt tom nu, bortset fra baby ;-) man burde jo vide det når man har født to gange, men de her smerter er anderledes, de to andre gange har det startet som smerter i lænden, de her starter øverst på maven. Går snart i panik over ikke at vide om det er veer. Er i uge 38 :-) kan slet ikke stå uden at føle det presser på. Det må vel være veer?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Zelinasmor

Anonym skriver:

Smerter i maven der trækker ned og om 'bag til' føles lidt som om jeg skal på wc hele tiden men jeg er altså helt tom nu, bortset fra baby ;-) man burde jo vide det når man har født to gange, men de her smerter er anderledes, de to andre gange har det startet som smerter i lænden, de her starter øverst på maven. Går snart i panik over ikke at vide om det er veer. Er i uge 38 :-) kan slet ikke stå uden at føle det presser på. Det må vel være veer?!

Det lyder som da jeg fik veer 

Anmeld

2. december 2012

helle85

Anonym skriver:

jeg tror du skal ringe til fødeafdelingen

det lyder lidt som da jeg skulle føde den første, og da jeg kom ind på sygehuset hvor det føltes som om jeg skulle lave stort der fik jeg afvide jeg ikke måtte presse bare lige så du ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.