Det er vist svar nok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2012

minskat

Ja, nu testede jeg her i morges, og testen viser meget positivt!
Det er så fedt.. Kæresten tror dog stadig ikke helt på det, før jeg har været ved læge..

Men jaa, hvordan fortæller man så hele familien det ?
Min mor ved det nok godt.. Fortalte hende det lige så stille her i onsdags men var ikke sikker, men det er jeg nu ..

Hvordan fortalte i Jeres familie det ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

tumle

minskat skriver:

Ja, nu testede jeg her i morges, og testen viser meget positivt!
Det er så fedt.. Kæresten tror dog stadig ikke helt på det, før jeg har været ved læge..

Men jaa, hvordan fortæller man så hele familien det ?
Min mor ved det nok godt.. Fortalte hende det lige så stille her i onsdags men var ikke sikker, men det er jeg nu ..

Hvordan fortalte i Jeres familie det ??

Der er vidst ikke så meget tvivl der. Tillykke

Anmeld

2. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Lækkert, tillykke

Anmeld

3. december 2012

Camilla30

Hej Tillykke med graviditeten! Det med at fortælle familien den ejlige nyhed er et tema der har været oppe her på siden mange gange (hvilket du naturligvis nok ikke ved som ny), synes du skal søge på "fortælle familien det" i søgefeltet, så vil du helt sikkert finde frem til en masse tråde som du kan bruge som inspiration

Anmeld

3. december 2012

B&J

Stort tillykke med den positive test...

desværre fortalte jeg ikke min familie det det gjorde min moster som fortalte det til hele familiendet var ikke sjovt men desværre sådan er det

Anmeld

3. december 2012

klmf

Tillykke

Sjovt som nogen først kan tro på det, når en lægeuddannet person har lagt øjnene på en - som om det er dét man bliver gravid af

Synes også det er en god ide at søge på tidligere tråde for inspiration.

Vi gav bedsteforældrene et 'gavekort' på et barnebarn med forventet ankomst xx.xx.xxxx og en lille sut vedlagt.

Anmeld

3. december 2012

minskat

lotchen skriver:

Tillykke

Sjovt som nogen først kan tro på det, når en lægeuddannet person har lagt øjnene på en - som om det er dét man bliver gravid af

Synes også det er en god ide at søge på tidligere tråde for inspiration.

Vi gav bedsteforældrene et 'gavekort' på et barnebarn med forventet ankomst xx.xx.xxxx og en lille sut vedlagt.

Det er bare en "tryghed " for mig tror jeg , at lægen også har bekræftet det ..
Men tak for svar alle sammen .

Anmeld

3. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidste år sendte vi julekort ud, med et billede af vores store datter. Hun havde fået en t-shirt på, hvor der stod " jeg skal være storesøster" . På selv kortet stod der bare vi ønsker jer glædeligt jul, så vi var spændte på om der var nogen der så hvad der stod på billedet.  Vi sendte dem ud d 20/12 efter vi havde været til nf.

Da vi ventede thea, havde vi bestilt pudslespil, med en stork og baby på, som vi så sendte ud til alle i vores familier. Der var hverken et brev eller noget med, så folk sku så prøve at gætte hvem det var fra. Ret sjovt! Vh stine

Anmeld

3. december 2012

BornToBe

Stort tillykke!

Håber på snart at kunne gøre kunsten efter! 

Anmeld

3. december 2012

klmf

minskat skriver:

Det er bare en "tryghed " for mig tror jeg , at lægen også har bekræftet det ..
Men tak for svar alle sammen .

Det var heller ikke for at være spydig Har bare tit moret mig lidt over, at specielt kæresterne ikke synes man er 'rigtig' gravid før lægen har sagt den er god nok.

Det er skønt at se de to streger på pinden, håber I nyder det her i den snart søde juletid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.