Så fik vi det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Victoria2013

Kæresten og jeg har i dag haft besøg af hele svigerfamilien til den årlige gang gløgg og æbleskiver... og så fik vi da også lige afsløret at vi skal være forældre

I aften har jeg haft (video)Skypet med min søster og fortalt nyheden til hende - så mangler vi bare min mor og min bror+familie som kommer i morgen, så får de det også at vide

Ih hvor er det godt at komme ud med det, lidt underligt men også dejligt. Kunne bare mærke hvordan hjertet hamrede i eftermiddag og også da jeg skulle sige det til min søster. Glæder mig sådan til at se min mors reaktion i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Tranebaer

1. december 2012

Babydrøm

Lyder skønt  

Anmeld

2. december 2012

Camilla30

Kia2013 skriver:

Kæresten og jeg har i dag haft besøg af hele svigerfamilien til den årlige gang gløgg og æbleskiver... og så fik vi da også lige afsløret at vi skal være forældre

I aften har jeg haft (video)Skypet med min søster og fortalt nyheden til hende - så mangler vi bare min mor og min bror+familie som kommer i morgen, så får de det også at vide

Ih hvor er det godt at komme ud med det, lidt underligt men også dejligt. Kunne bare mærke hvordan hjertet hamrede i eftermiddag og også da jeg skulle sige det til min søster. Glæder mig sådan til at se min mors reaktion i morgen

Det er så dejligt at fortælle det - og glæd dig til reaktionen fra dine egne forældre/mor, det er simpelthen det bedste og ofte en meget meget rørende øjeblik Hilsen Camilla.

Anmeld

2. december 2012

Victoria2013

Camilla30 skriver:

Det er så dejligt at fortælle det - og glæd dig til reaktionen fra dine egne forældre/mor, det er simpelthen det bedste og ofte en meget meget rørende øjeblik Hilsen Camilla.

Jeg glæder mig rigtig meget til det

Min far er desværre ude og rejse, vi troede han ville komme hjem igår så vi kunne fortælle hele familien det i dag, men han kommer først næste lørdag... men nu ved svigerfamilien det jo og vil ikke vente endnu en uge med at sige det til min egen mor. Så det bliver i dag overvejer om min mor kan holde på hemmeligheden så jeg selv kan sige det til min far i næste weekend... men det ved jeg ikke om jeg tør stole på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.