Miss BananaHammock skriver:
En bette mave-update fra mig.
Synes ikke der sker så meget med størrelsen, men den falder lidt ned tilgengæld.
Junior ligger stadig med hovedet godt plantet i mine ribben og bagdelen boret ned i mit bækken. Vi har derfor fået tid til kejsersnit (efter megen overvejelse og god information om både pks og sædefødsel hos JM) - så den 14/12 bliver vi forældre til vores lille trold.
Er gået lidt i stress, da jeg har fundet ud af hvor lidt man ofte kan i dagene efter sådan et kejsersnit, så har idag været ude for at købe julegaver og imorgen skal der gøres hovedrent og pyntes op. (December er kommet lidt snigende - så er slet ikke klar
)
I næste uge afslutter jeg noget eksamen og holder min fødselsdag (i god tid) og i dagene op til d. 14 kommer gulvmanden og laver det sidste på vores ombygning, så vi kan få sat alle møbler på plads i det nye soveværelse og børneværelse. Så vi når det liiiige! 
Ved godt at jeg kan risikere at gå i fødsel inden - men junior og jeg har en klar aftale om at det ikke sker. Ikke hvis han vil have julegaver! 
Vægten siger + 14kg - 1 kg mindre end sidste gang jeg var til JM, og junior er skudt til ca. 2800. Hvis det passer og han tager de ca. 200g på om ugen som de forventer, så får vi en rigtig gennemsnits fyr på 3200g. Det er lidt spændende 
Over and out - nu med under 2 uger tilbage!!!! 
Uhh hvor er det spændende! Har tænkt meget på dig og på hvordan det ville ende med eventuelt endnu et vendingsforsøg osv. Men kan godt forstå i har valgt det i har 
Hvor er det vildt i med ret stor sansyndlighed ved lige præcis hvornår i bliver forældre!
Det bliver fantastisk.
Held og lykke med al det i skal nå de næste 14 dage håber det kommer til at gå med med din eksamen så du kan gå på barsel med et stort smil på læben 
Og hvor har du en lækker stort mave!! Den er bare lækker stor og sidder lige hvor den skal! 
Anmeld