37+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Smuksak

Vil sidde og vente ved mobilen på et opdate den 14/15 dec. Det er så vildt vi begge snart er mødre.

Ja det er den eneste ulempe - folk kommer til at vente på updatering Har kun fortalt datoen herinde og så til de nærmeste netop for stadig at kunne overraske et par stykker. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Ja, kan godt forstå, at man slapper lidt mere af, for nu ved du, hvad der skal ske, og hvornår det skal ske.. Og skulle der, mod forventning, ske at komme veer/at vandet går før tid, så ved du jo også, hvordan du skal forholde dig.. (:

Ej, det lyder virkelig som en dejlig følelse!  Og skønt, at han når at komme inden jul! 

Lige præcis. Og så skal jeg ikke tilbringe juleaften på barselsgangen - selvom det sikkert også ville være super hyggeligt!

Anmeld

1. december 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Lige præcis. Og så skal jeg ikke tilbringe juleaften på barselsgangen - selvom det sikkert også ville være super hyggeligt!

Ja, men klart hyggeligere i familiens skød med en lille ny verdensborger i amene! 

Anmeld

1. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Ja, men klart hyggeligere i familiens skød med en lille ny verdensborger i amene! 

Anmeld

1. december 2012

Nessie

Hvor er du altså bare fin

Det er SÅ spændende at det er lige rundt om hjørnet
Da jeg fik sukkersyge, fik jeg at vide at jeg ikke ville komme til at gå længere end til terminsdagen, og det var bare så skønt at vide at der var en fast "slutdato"

Det er meget forskelligt hvordan man reagerer på KS. Natsygeplejersken prøvede ihærdigt at få mig op at gå, men jeg nægtede fordi det gjorde så ondt, og fik ekstra medicin, men dagen efter var det ikke slemt, og de sagde også i løbet af de dage vi var der, at jeg var meget mobil, men syntes også jeg holdt mig i gang ved at gå lidt rundt på gangene med Daniel i vuggen

Hos os var det ikke KS der gjorde at vi ikke kom meget rundt / fik ordnet ting i starten, det var simpelthen fordi vi skulle lære det lille mirakel  at kende

Glæder mig til at se billeder af jeres lille mirakel, om en 14 dages tid

Anmeld

2. december 2012

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Hvor er du altså bare fin

Det er SÅ spændende at det er lige rundt om hjørnet
Da jeg fik sukkersyge, fik jeg at vide at jeg ikke ville komme til at gå længere end til terminsdagen, og det var bare så skønt at vide at der var en fast "slutdato"

Det er meget forskelligt hvordan man reagerer på KS. Natsygeplejersken prøvede ihærdigt at få mig op at gå, men jeg nægtede fordi det gjorde så ondt, og fik ekstra medicin, men dagen efter var det ikke slemt, og de sagde også i løbet af de dage vi var der, at jeg var meget mobil, men syntes også jeg holdt mig i gang ved at gå lidt rundt på gangene med Daniel i vuggen

Hos os var det ikke KS der gjorde at vi ikke kom meget rundt / fik ordnet ting i starten, det var simpelthen fordi vi skulle lære det lille mirakel  at kende

Glæder mig til at se billeder af jeres lille mirakel, om en 14 dages tid

Tak søde Er også super begejstret for maven

Jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå mig. De gange jeg er blevt skåret i eller lignende har jeg ikke været så længe om at komme ovenpå igen, men det her kan jo være noget helt helt andet.

Anmeld

2. december 2012

Klokkeblomst88

En bette mave-update fra mig.

Synes ikke der sker så meget med størrelsen, men den falder lidt ned tilgengæld.

Junior ligger stadig med hovedet godt plantet i mine ribben og bagdelen boret ned i mit bækken. Vi har derfor fået tid til kejsersnit (efter megen overvejelse og god information om både pks og sædefødsel hos JM) - så den 14/12 bliver vi forældre til vores lille trold.

Er gået lidt i stress, da jeg har fundet ud af hvor lidt man ofte kan i dagene efter sådan et kejsersnit, så har idag været ude for at købe julegaver og imorgen skal der gøres hovedrent og pyntes op. (December er kommet lidt snigende - så er slet ikke klar )
I næste uge afslutter jeg noget eksamen og holder min fødselsdag (i god tid) og i dagene op til d. 14 kommer gulvmanden og laver det sidste på vores ombygning, så vi kan få sat alle møbler på plads i det nye soveværelse og børneværelse. Så vi når det liiiige!

Ved godt at jeg kan risikere at gå i fødsel inden - men junior og jeg har en klar aftale om at det ikke sker. Ikke hvis han vil have julegaver!

Vægten siger + 14kg - 1 kg mindre end sidste gang jeg var til JM, og junior er skudt til ca. 2800. Hvis det passer og han tager de ca. 200g på om ugen som de forventer, så får vi en rigtig gennemsnits fyr på 3200g. Det er lidt spændende

Over and out - nu med under 2 uger tilbage!!!!

Sikke en fin mave  

Anmeld

2. december 2012

Miss BananaHammock

Klokkeblomst88 skriver:

Sikke en fin mave  

Tusind tak

Anmeld

2. december 2012

Nessie

Tak søde Er også super begejstret for maven

Jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå mig. De gange jeg er blevt skåret i eller lignende har jeg ikke været så længe om at komme ovenpå igen, men det her kan jo være noget helt helt andet.

Så kommer du sikkert rimelig hurtigt ovenpå igen, men det er jo meget forskelligt hvordan man reagerer på indgrebet.
Jeg syntes ikke det var slemt

Er spændt på at høre hvad du siger til det

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Så kommer du sikkert rimelig hurtigt ovenpå igen, men det er jo meget forskelligt hvordan man reagerer på indgrebet.
Jeg syntes ikke det var slemt

Er spændt på at høre hvad du siger til det

Og også både spændt og nervøs på at opleve det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.