Quadro lift emmaljunga pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Har en emmaljungalift som jeg gerne vil sælge. Den er i super fin stand, fra røgfrit hjem, dog uden tyk madras i (der er alm pyntemadras i) Den er vist fra 08' 

hvad kian jeg forvente af pris af den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har en emmaljungalift som jeg gerne vil sælge. Den er i super fin stand, fra røgfrit hjem, dog uden tyk madras i (der er alm pyntemadras i) Den er vist fra 08' 

Slet ikke nogen som kan hjælpe? 

Anmeld

1. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hvad kostede den fra ny?

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvad kostede den fra ny?

Har ingen anelse, fik den med til min lift. Vil bare ikke bruge den da jeg er mere til de alm lifte 

Anmeld

1. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Har ingen anelse, fik den med til min lift. Vil bare ikke bruge den da jeg er mere til de alm lifte 

Hm, når man kan få en helt ny 2013-model lift for omkring 1100 kr, så tror jeg ikke du kan forvente meget mere end 200-400 for en lift fra 2008.

Normalt siger man, at tingene mister 50% af sin værdi i det øjeblik de forlader butikken, og når den så ovenikøbet er så "gammel" (uanset at den ikke er brugt) og "kun" har en tynd pyntemadras, så kan du nok ikke forvente meget mere.. 

Held og lykke med salget! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.