Bløder fra munden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige været i bad, da jeg komme ud synes jeg at jeg har en mærkelig smag i munden, jeg spytter ned i vasken, og der er en smule blod, men jeg kan ikke se hvor det komme fra ?

Hvorfor bløder man (oftes fra tandkødet) når man er gravid ?

Jeg er 6+3 i dag

Skal jeg gøre noget eller er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

th

Anonym skriver:

Jeg har lige været i bad, da jeg komme ud synes jeg at jeg har en mærkelig smag i munden, jeg spytter ned i vasken, og der er en smule blod, men jeg kan ikke se hvor det komme fra ?

Jeg er 6+3 i dag

Det er tandkødsbetænelse det kommer tit når man er gravid

Anmeld

1. december 2012

th

Anonym skriver:

Jeg er 6+3 i dag

Hov det er noget med at det er mere følsomt.

Anmeld

1. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg er 6+3 i dag

Jeg er 12+1 og mit bløder af og til også

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar

Anmeld

1. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg er 6+3 i dag

Mit tandkød er også mere følsomt end normalt, og bløder lidt fra tandkødet i perioder. Min tandlæge siger, at det er helt normalt, og at man bare skal børste tænder som vanligt - det skal nok stoppe igen.

Derudover anbefales det, netop pga. det mere følsomme tandkød, at få et ekstra tandlægebesøg under sin graviditet.. (:

Anmeld

1. december 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er 6+3 i dag

Det er fordi når man er gravid så er blodtilførelsen i kroppen meget højere.. Derfor er der også nogle der døjer med næseblod imens de er gravide, fordi de små blodkar er lidt overbelastet

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar piger, jeg vil da helt sikkert få en tid til tandlægen i nærmeste fremtid..

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Det er fordi når man er gravid så er blodtilførelsen i kroppen meget højere.. Derfor er der også nogle der døjer med næseblod imens de er gravide, fordi de små blodkar er lidt overbelastet

Hej Rikke. tak for svar, det kan jeg selvfølgelig godt se. bliver det værre og værre (eller hvad man nu skal sige) eller vil det forblive det samme som nu?

Anmeld

2. december 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej Rikke. tak for svar, det kan jeg selvfølgelig godt se. bliver det værre og værre (eller hvad man nu skal sige) eller vil det forblive det samme som nu?

Jeg tror ikke det bliver værre.. Jeg har lidt næseblod engang imellem, men det er ikke blevet værre som jeg er kommet længere hen i graviditeten

Men jeg skal selvfølgelig ikke være klog og sige det ER DET der er hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.