Julegaveønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Lilje82

Vi har selv købt duplo brandstation, legetøjs støvsuger (han elsker at rende rundt med den rigtige) og brio togbane.
Da han jo også har fødselsdag i januar, er det blevet besluttet at bedstemor og bedstefar giver penge til en juniorseng (julegave/fødselsdagsgave), som han skal have i løbet af det næste år, da han jo alligevel er for lille endnu til at forstå der ikke ligger en gave fra dem under træet.

Ellers har vi ønsket os

Legemad
Duplo
Biler
trehjulet cykel (giver mormor og bedstefar til fødselsdag)
Løbe cykel (Giver vi selv til fødselsdag)

Og ellers ved jeg ikke rigtig hvad vi mere skal finde på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

CA

Snakkede du ikke om et legekøkken sidst vi sås?  Eller han han allerede fået det?

Vi har heller ikke vildt mange ønsker, men det må jo betyde de har nok! Jeg tænker, at han jo ikke engang når at lege med alt sit legetøj på en hel uge, så jeg ser ingen grund til at ønske sig mere! Jeg foreslog Martin at droppe gaverne i år, men det ville han ikke være med til! 

Hvad vi lige køber ved jeg ikke, men det blir bare fyld! Jo jo han leger da med det, og skal sikkert også nok blive glad for det! MEN jeg synes bare det er så vanvittigt at skulle ud og købe gaver til børn, der intet mangler når andre børn sulter... SUK! 

Anmeld

7. december 2012

piadas

Badedyr (altså de der ting man leger med i badekaret - hun trænger til nogle nye)

Stor traktor til at køre på udenfor

Løbecykel

Duplo

Schleich-dyr

Badedragt

Alt med bamse og kylling + Teletubbies

Legemad

Legekøkken

Det var vist lige det, jeg kunne komme på!

Hun får det meste i julegave/adventsgave. Legetraktoren har Mikkel fået i dåbsgave, men mon ikke Ida kommer til at afprøve den til foråret?!

Min mor og jeg har købt en del Duplo, da det var på tilbud i Fætter BR for nyligt (de havde -25% i et par uger). Det går aldrig af mode, og det kan sælges igen bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.