Julegaveønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Mettemus

Hej med jer

Jeg er stort set TOM for ideer til ønskesedlen i år - og den skulle jo ellers gerne være lang, så der også er noget til fødselsdagen i januar. Men hvad dælen skal vi ønske os? Hvad ønsker i jer?

Indtil videre hedder det:

LEGO Duplo Zoo
Legemad
Nattøj + bodyer i str 92
Biler, traktorer osv.
Løbecykel

Vi gi'r ham selv tøj til jul (det synes jeg er nemmest selv at købe) og en ny vinterjakke i fødselsdagsgave.

Kom med jeres ønskesedler, be om

Knus og glædelig 1. december!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

AnneBJ

Felix ønsker sig

-Duplo (både klodser og plader)

-Sangbøger med papsider (og evt. tilhørende CD)

-Striksokker str. 22-23
-Runde sutter med navn (fx fra navnesutten.dk)
-Gummistøvler str. 23

-Modellervoks
-Regntøj str. 98
-DVD film, fx Bamse og Kylling, Kaj og Andrea, Postmand Per og lignende
-Undertrøjer og Boxershorts (gerne fra H&M) str. 92/98
-"Pludderbukser" eller jogginbukser str. 92/98
-Kaj Bøger
-Maxi perler og plader

-Lommelygte
-Billedlotteri med papbrikker
- Forårsjakke str. 98
-Sutsko str. 23

Vi giver ham en potte, et sæt juniorsengetøj, en Kaj bog og en Postmand Per film, regner vi med. Normalt får han større gave end det, men vi kom til at købe lidt meget tøj til ham sidste måned (egentlig trængte han, men mindre kunne have gjort det) så vi trækker lidt fra julegaven, og laver en blanding af praktisk og sjov. Han får gaver fra os om morgenen, hvilket bl.a. er grunden til bogen og filmen. Så er der lidt nyt at lave

Felix ønsker sig også tøj generelt, men kun af min mor, for jeg gider ikke det andre køber til ham. Vi har åbenbart meget anderledes smag end dem i familien som kan finde på at købe tøj/overtøj. Så jeg har forsøgt at finde nogle ønsker som ikke kan "gå galt", uden dog at opdigte behov..

Anmeld

1. december 2012

AnneBJ

Hov - og nattøj str. 98 

Anmeld

2. december 2012

Sofia

Vi har købt et traktor sæt til Alfred, med en traktor og to vogne - han eeelsker traktorer, og en værktøjskasse med alt muligt i, en bog, et par danefæ gummistøvler i str. 24 samt en danefæ t-shirt (mor har været på lagersalg, fik også en overgangs jakke og en regnfrakke til mig selv, host host, 300 kr. stk.)

Derudover ønsker Alfred sig:

Termotøj i 92

Legemad

Kylling - fra Bamse og Kylling, han har Bamse.

Bamses hus, og figurer der til.

Bondegård

Brio togbane

Hjemmestrik

Veleour bukser fra ESL, Småfolk el Danefæ

Lille bord + stole sæt, gerne bare det fra IKEA til 130

Farveblyandter og malebog

New Balance forårssko

DVD med Traktor Tom, Lille Røde Traktor og Postmand Per

Stribede rib bluser fra Milibe

Teletubbies bamse - Lala eller Po.

Lille trillebør og kost

Knus!

Anmeld

3. december 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Felix ønsker sig

-Duplo (både klodser og plader)

-Sangbøger med papsider (og evt. tilhørende CD)

-Striksokker str. 22-23
-Runde sutter med navn (fx fra navnesutten.dk)
-Gummistøvler str. 23

-Modellervoks
-Regntøj str. 98
-DVD film, fx Bamse og Kylling, Kaj og Andrea, Postmand Per og lignende
-Undertrøjer og Boxershorts (gerne fra H&M) str. 92/98
-"Pludderbukser" eller jogginbukser str. 92/98
-Kaj Bøger
-Maxi perler og plader

-Lommelygte
-Billedlotteri med papbrikker
- Forårsjakke str. 98
-Sutsko str. 23

Vi giver ham en potte, et sæt juniorsengetøj, en Kaj bog og en Postmand Per film, regner vi med. Normalt får han større gave end det, men vi kom til at købe lidt meget tøj til ham sidste måned (egentlig trængte han, men mindre kunne have gjort det) så vi trækker lidt fra julegaven, og laver en blanding af praktisk og sjov. Han får gaver fra os om morgenen, hvilket bl.a. er grunden til bogen og filmen. Så er der lidt nyt at lave

Felix ønsker sig også tøj generelt, men kun af min mor, for jeg gider ikke det andre køber til ham. Vi har åbenbart meget anderledes smag end dem i familien som kan finde på at købe tøj/overtøj. Så jeg har forsøgt at finde nogle ønsker som ikke kan "gå galt", uden dog at opdigte behov..

Godt det ikke kun er mig der ikke vil ønske sig tøj - det tror jeg vi har snakket om før? Det kan evt. blive til penge til fødselsdagsønskesedlen, men det er som om man ikke kan ønske sig penge til jul af en eller anden grund?

God ide med bøger! Dem må vi have nogle stykker af på ønskesedlen. Af TV-agtigt hittet Pingu herhjemme, men der ligger så meget på nettet, så det er lisså nemt bare at se på youtube fx.

Sjovt du skriver det med opdigtede behov - det er præcis sådan jeg har det med den her jul! Der er ingenting vi mangler-mangler. Han fik et legekøkken af Jens' forældre, og det har lissom været den ene ting der VIRKELIG () har manglet i hans liv, og hvor jeg har tænkt, at DET ville bare være en god gave. Hmm... og biler og traktorer. Og måske en Rubens Barn- dukke (eller er det måske mest morens behov?)

Anmeld

3. december 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Vi har købt et traktor sæt til Alfred, med en traktor og to vogne - han eeelsker traktorer, og en værktøjskasse med alt muligt i, en bog, et par danefæ gummistøvler i str. 24 samt en danefæ t-shirt (mor har været på lagersalg, fik også en overgangs jakke og en regnfrakke til mig selv, host host, 300 kr. stk.)

Termotøj i 92

Legemad

Bondegård

Brio togbane

Hjemmestrik

New Balance forårssko

Lille trillebør og kost

Knus!

Uh her var også gode ting at hugge - termotøj, togbane (brio eller duplo tænker jeg) og borde-stole-sæt.

Tak for det søde E!

til jer

Anmeld

3. december 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Termotøj i 92

Legemad

Bondegård

Brio togbane

Hjemmestrik

New Balance forårssko

Lille trillebør og kost

Knus!

Ih har forresten FOR SENT hørt om det der Danefæ-lagersalg fra en veninde fra mødregruppen. Hun sagde at det var vildt billigt? Og også at hun fik stress og nærmest måtte flygte derfra fordi hun ikke kunne håndtere så mange sindssyge kvinder på ét sted

Anmeld

3. december 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Ih har forresten FOR SENT hørt om det der Danefæ-lagersalg fra en veninde fra mødregruppen. Hun sagde at det var vildt billigt? Og også at hun fik stress og nærmest måtte flygte derfra fordi hun ikke kunne håndtere så mange sindssyge kvinder på ét sted

Det var min søster der var afsted med bud fra mig, det var voldtsomt sagde hun, men mega billigt!!!

Anmeld

3. december 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Uh her var også gode ting at hugge - termotøj, togbane (brio eller duplo tænker jeg) og borde-stole-sæt.

Tak for det søde E!

til jer

Selv tak og KNUS

Anmeld

4. december 2012

JonTri

Hello.
Her køber jeg stort set alle gaver (boring).
Tristan skal have:
Af os: legekøkken i træ og grydesæt
Søskende: tegnetavle (magnetisk)
Farmor og farfar: traktor med majetærsker.
Mormor: LEGO brandstation og lidt mere...
Morfar: iPad
... Tager desuden på januarudsalg (da jeg har det lissom jer med tøj....
Og så venter der ham to gaver som moren ikke ved hvad der er i.

I adventsgave har han desuden fået et trafiktæppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.