kan man farve sort på lyst hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger, jeg er normalt sorthåret. Men har haft meget lyst hår i 2 år nu.

Jeg vil gerne tilbage til sort hår, da mit hår er blevet ødelagt af affarvningen selvom det har været hos frisøren.

Men kan jeg farve det sort selv? eller med henna ?

Eller skal man farve rødpigment i først hos frisøren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Lady Marion <3

Det skal i hvert tilfølde rødpigmenteres først inden , ellers bliver det grønligt   Men kan du ikke selv rødpigmentere det selv med rød hårfarve selv ?

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det skal i hvert tilfølde rødpigmenteres først inden , ellers bliver det grønligt   Men kan du ikke selv rødpigmentere det selv med rød hårfarve selv ?

Hvordan kan jeg det ? og ødelægger det ikke håret ?

Anmeld

1. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg vil gerne tilbage til sort hår, da mit hår er blevet ødelagt af affarvningen selvom det har været hos frisøren.

farv det rødligt først, ellers bliver det bare mosegrønt

Anmeld

1. december 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hvordan kan jeg det ? og ødelægger det ikke håret ?

Det er selvf. ikke sundt at farve 2 gange i forvejen behandlet hår , men du er nød til at fylde det behandlet hår op med rød farve inden det kan tage i mod det mørke . Hvis man ikke kan købe en rød pigmentering mener jeg du kan farve håret i en normal rød farve først og derefter farve det i den farve du gerne vil have

Anmeld

1. december 2012

Misscbn

Anonym skriver:

husk lige hvis du farver det knald rødt for at farve det mørk får du stadig et meget rødt skær i

mit råd til dig er hvis dit hår er SÅ ødelagt af lysning og affarvning, at lade vær med at farve det og giv det godt med pleje, da du ellers kan risikere at brænde dit hår helt af, og smadre det fuldstændigt..

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

husk lige hvis du farver det knald rødt for at farve det mørk får du stadig et meget rødt skær i

mit råd til dig er hvis dit hår er SÅ ødelagt af lysning og affarvning, at lade vær med at farve det og giv det godt med pleje, da du ellers kan risikere at brænde dit hår helt af, og smadre det fuldstændigt..

Ja hvad skal jeg så gør ?

Anmeld

1. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis du ikke skal ødelægge håret alt for meget, ville jeg foreslå at du investere i at få trukket farven ud hos frisøren og derefter farver dit hår til den ønskede farve

Anmeld

1. december 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Svaret er JA. Du kan sagtens farve sort med høj rødt pigment i, i det afblegede - faktisk helt blonde hår. 

Og det kan du også sagtens gøre med hjemmefarve.

Jeg har arbejdet i en frisør salon, og vil sige at dit hår ikke nødvendigvis bliver skadet af at farve det sort. Når du afbleger og blondere dit hår åbner det dine hårstrå - det kan faktisk blive flottere af en gang farve, da det lukker dine hårstrå igen.

So go for it - ellers tag til en frisør og få det farvet sort .

Og husk - HÅRKUR, HÅRKUR og HÅRKUR! det kan kun siges for lidt. for er dit hår allerede smadret, skal du sørger for at pleje det med olie, have hårkur i mindst en gang om ugen og sørger for at bruge varmespray i dit hår inden du føntørre eller glatter det.

Held og lykke med projektet

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Mikey Mike skriver:

Svaret er JA. Du kan sagtens farve sort med høj rødt pigment i, i det afblegede - faktisk helt blonde hår. 

Og det kan du også sagtens gøre med hjemmefarve.

Jeg har arbejdet i en frisør salon, og vil sige at dit hår ikke nødvendigvis bliver skadet af at farve det sort. Når du afbleger og blondere dit hår åbner det dine hårstrå - det kan faktisk blive flottere af en gang farve, da det lukker dine hårstrå igen.

So go for it - ellers tag til en frisør og få det farvet sort .

Og husk - HÅRKUR, HÅRKUR og HÅRKUR! det kan kun siges for lidt. for er dit hår allerede smadret, skal du sørger for at pleje det med olie, have hårkur i mindst en gang om ugen og sørger for at bruge varmespray i dit hår inden du føntørre eller glatter det.

Held og lykke med projektet

Super tak skal du ha

Det prøver jeg lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.