Anonym skriver:
De aktiviteter kan jo være noget hun nyder mens hun er en del af dem,men at hun ikke viser glæden overfor dig fordi hun kan mærke den trykkede stemning? Jeg tænker at de drukkammerater kan være kammerater som hun også kan lide at være sammen med? Det er normalt at børn fra to familier har to forskellige liv. Din eks kæreste lever et type liv,og lever et type2 liv. I er forskellige og det vil jeres datter vokse op og se og forstå som tiden går. Jeg har selv været det barn der blev manipuleret med håret og jeg fortrød da jeg kom hjem til min mor. Jeg var 5 år gammel og jeg husker oplevelsen endnu
Min mor forsøgte virkelig at skjule sin skuffelse,men jeg kunne se hvordan hun fik tårer i øjnene! Mit lange hår var væk. Dagen efter fortrød jeg klipningen. Ikke pga min mors skuffelse,men fordi jeg ikke kunne få rottehaler som hende der fik en mælkesnitte med i skole. Det skal nok gå 

En ting er helt sikkert, hun nyder ikke at være sammen med hans druk kammerater!! De sidder og ryger og drikker, mens hun må passe sig selv!! Jeg kommenterer aldrig på hvad der foregår ved far, hverken overfor hende eller ham. Jeg lytter blot til hvad hun fortæller mig, og mit hjerte bløder.
Og hun har selv udtalt at hun ønsker at hendes far får en kæreste som kan passe hende mens han er på jagt og som kan trøste hende når hun er ked af det.
Anmeld