Må samværs forældre.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Victoriasmor88

Altså jeg gætter på at i har fælles forældremyndighed? For så kan han jo sagtens gøre det istedet for mor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Det synes jeg bestemt du skal sige til ham så !

Har jeg fortalt men han er lige glad med det for han påstår hun gerne vil havde det klippet

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Altså jeg gætter på at i har fælles forældremyndighed? For så kan han jo sagtens gøre det istedet for mor  

Det har vi men han ser hende 2/14 dage og intrassere sig ikke for hende ellers

Anmeld

1. december 2012

Victoriasmor88

Anonym skriver:

Det har vi men han ser hende 2/14 dage og intrassere sig ikke for hende ellers

Jeg kan sagtens forstå at det er træls, men jeg tror desværre ikke at du kan gære noget ved det. Men hvis jeg var dig ville jeg bakke op omkring det, nu hvor du alligevel ikke kan gøre noget. Altså fortælle din datter at det er en flot frisure at hun har fået.. Ellers er det simpelthen for synd.

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Jeg kan sagtens forstå at det er træls, men jeg tror desværre ikke at du kan gære noget ved det. Men hvis jeg var dig ville jeg bakke op omkring det, nu hvor du alligevel ikke kan gøre noget. Altså fortælle din datter at det er en flot frisure at hun har fået.. Ellers er det simpelthen for synd.

Hun sad og pev da hun ringede kunne høre hendes far i bag grunden sige " sig det nu, fortæl mor du gerne vil klippes" kunne høre på hende at hun ikke selv var sikker på hun ville. Og hun ved at vis hun siger hun ikke vil når hun ringer til mig bliver han sur

Anmeld

1. december 2012

Victoriasmor88

Anonym skriver:

Hun sad og pev da hun ringede kunne høre hendes far i bag grunden sige " sig det nu, fortæl mor du gerne vil klippes" kunne høre på hende at hun ikke selv var sikker på hun ville. Og hun ved at vis hun siger hun ikke vil når hun ringer til mig bliver han sur

Uanset hvad så gavner det jo ikke barnet at sige "hold da op en hæslig frisure" når samværet med far er slut. Så ville jeg uanset hvad rose barnet, og tage snakken med far efterfølgende. 

Anmeld

1. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Han vil gøre det udeN at havde snakket med mig først.. Og vores datter ønsker langt pandehår men det vil han havde klippet kort nu idag

ja, det ville også være super synd..

og tarveligt overfor dig.. synes jeg ikke han kunne være bekendt ihvertfald...

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Uanset hvad så gavner det jo ikke barnet at sige "hold da op en hæslig frisure" når samværet med far er slut. Så ville jeg uanset hvad rose barnet, og tage snakken med far efterfølgende. 

Ville aldrig sige til hende hun var grim selv om hun blev klippet men han ved udemærket godt det ikke er noget hun ønsker

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

ja, det ville også være super synd..

og tarveligt overfor dig.. synes jeg ikke han kunne være bekendt ihvertfald...

Nu har jeg sagt at var går efter aftalen der blev lavet i amtet og nu lader han det så gå ud over hende og sige hun ikke må komme til sin sport imorgen da det ikke var aftalt der

Anmeld

1. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Nu har jeg sagt at var går efter aftalen der blev lavet i amtet og nu lader han det så gå ud over hende og sige hun ikke må komme til sin sport imorgen da det ikke var aftalt der

ej, hvorfor skal det dog gå udover hende.... det er da det dummeste man kan gøre...

øv hvor jeg føler med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.