Har det mærkeligt - tomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Af en eller anden mærkelig grund så føler jeg mig tom i maven - det giver ikke rigtig mening måske, men den følelse indeni lige efter man har født agtigt.

Jeg er gravid i 16. uge og i morges fik jeg banket maven lige ind i kanten på puslebordet da jeg skulle pusle lillepigen herhjemme. Efter det har jeg haft det ret mærkeligt.

Kender I det? Det er sikkert/forhåbentlig bare psykisk man er bange for at man har skadet barnet, men bliver ret bekymret alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Af en eller anden mærkelig grund så føler jeg mig tom i maven - det giver ikke rigtig mening måske, men den følelse indeni lige efter man har født agtigt.

Jeg er gravid i 16. uge og i morges fik jeg banket maven lige ind i kanten på puslebordet da jeg skulle pusle lillepigen herhjemme. Efter det har jeg haft det ret mærkeligt.

Kender I det? Det er sikkert/forhåbentlig bare psykisk man er bange for at man har skadet barnet, men bliver ret bekymret alligevel.

Nu ved jeg jo ikke hvor hårdt du bankede maven ind i bordet, men baby ligger jo virkelig godt beskyttet derinde, så der burde ikke ske det helt store, desuden skal du også være mere end alm. uheldig hvis du rammer baby lige nøjagtig så det er fetalt, hvis du forstår?

Jeg håber selvfølgelig virkelig ikke der er sket noget, men jeg tror det er meget psykisk at du har det sådan lige nu

Anmeld

1. december 2012

o1Mutte

Har du ondt? Ellers ville jeg nok, under alle omstændigheder, prøve at ringe og høre om der kan være sket noget med baby. Tvivler dog stærkt, da baby er rigtig godt beskyttet inden i maven. Men også mere for at du kan blive lidt beroliget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.