Super service - Baby Outlet i Vejle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.706 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Kaufie

Vil lige slå et slag for www.babyoutlet.dk i Vejle

Vi købte en ny klapvogn dernede forrige weekend. Fik den leveret kvit og frit i Nr. sundby i forgårs. Det viser sig så, at vi fik den leveret i sort, men havde bestilt den i brun. Der stod godt nok brun på kassen, men der var puttet en forkert i fra fabrikken - og de har ikke lige den brune på lager

Øvøv, for vi ville jo gerne til at bruge en ordentlig klapvogn i ferietiden - men synes den sorte var for kedelig/almindelig. Så tilbød de ellers, at vi kunne bruge den sorte som man nu bruger en klapvogn - og når de så får en brun i butikken leverer de den nye og tager den sorte med tilbage.....

Dét kalder jeg service!

Tilmed var de mægtig flinke og til at tale med om priserne hvis man købte mere (vi fik 2 blespande til 399 med til 700 (ikke til os selv) og to insektnet og et regnslag med gratis.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Juniors mor

Sikke da en service!! Fedt
Tror da liiiige jeg skal ind og lure lidt på den side....
Helle - afhængig af netshopping

Anmeld

9. juni 2009

Tynen

Sikke da en service!! Fedt
Tror da liiiige jeg skal ind og lure lidt på den side....
Helle - afhængig af netshopping

Du har ikke hørt det fra mig, for eftersom min kæreste har lagt veto mod mere børnetøj i huset foreløbig, er jeg i hvert fald slet ikke faldet over Filabels online lagersalg og har sparet op til 70% på nogle af de ting jeg IKKE har købt whistling.gif

Man kan desværre ikke købe inde fra Babyoutlet endnu.. Var derinde igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.