lugter dine fingre også??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.859 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Rikke mor

hej 

Har de sidste tre dage haft problemer med at mine fingre lugter af løg - og får simpelthen kvalme af det.. 

Er der nogle der oplever deres fingre lugter fælt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

FrkZier

Projekt baby skriver:

hej 

Har de sidste tre dage haft problemer med at mine fingre lugter af løg - og får simpelthen kvalme af det.. 

nej jeg har aldrig oplevet mine fingre lugtede, med medmindre jeg lige har rørt ved noget - men de har aldrig lugtet sådan helt umotiveret

Anmeld

1. december 2012

Clisolka

Projekt baby skriver:

hej 

Det har jeg heller ikke oplevet 

Anmeld

1. december 2012

SKR

Hvis jeg har ordnet løg, kan mine fingre godt lugte en dag eller to af det synes jeg. Dog kan min kæreste ikke lugte det, hvis han lugter til mine fingre.

Anmeld

1. december 2012

UnderCover37

Projekt baby skriver:

hej 

Aj hvor sjovt!! 

Hvor langt henne er du?

I de uger omkring 10-12 ca der lugtede mine fingre også af løg, Syntes jeg ihvertfald selv for min mand kunne ikke lugte det 

Anmeld

2. december 2012

Rikke mor

UnderCover35 skriver:

Aj hvor sjovt!! 

Hvor langt henne er du?

I de uger omkring 10-12 ca der lugtede mine fingre også af løg, Syntes jeg ihvertfald selv for min mand kunne ikke lugte det 

Åh, kan slet ikke holde mine fingre ud - jeg gemmer dem væk konstant.. 

Jeg er omkring 5+5, så det er ret tidligt jeg "døjer" med det.. 

Istarten var jeg nervøs for at jeg ikke havde kvalme, men hold da op, jeg har det til den helt store guldmedalje - plus opkast i stor stil.. 

Hvornår holder det op??? 

Anmeld

2. december 2012

Kamulla

haha.. ja mine hænder lugtede også altid af lød da jeg var gravid... det sjovt.. 

Anmeld

2. december 2012

Camillos

Projekt baby skriver:

hej 

gravid eller  ej sådan har jeg det hver gang jeg har spist eller rørt ved løg... mine fingre stinker af løg og ja faktisk kan jeg når jeg er i bad lugte mega meget løg i dampene det simpelthen i alle mine porrer  bruger altid handsler når jeg ordner løg for kan slmpelthen ilke vaske løglugten af før der er gået nogle dage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.