Så har Malte været i Cirkus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

ivfmarie

Vi har været i Benneweis her til aften, fra 19-21.30 (og den unge herre plejer jo at være puttet senet 19.15!)

Med tasken fuld af diverse afledningsmanøvre, og holdningen "at nu må vi se hvor længe det går", tog vi afsted.

Jeg siger jer!! Den lille orm der ellers aldrig kan holde sig i ro, sad bom stille og stirrede med store øjne og fuld af imponade på ALT hvad der foregik. Han klappede med og grinte og hvinede højlydt når noget var sjovt. Han var bare SÅ dygtig - moderen kunne næsten ikke koncentrere sig om manegen fordi hun skulle holde øke med den bette mand.

Nå, jeg ville bare lige dele min glæde med jer!

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Kaufie

Nårrrrrhhhh..... Kan godt forstå du har siddet og kigget på din dygtige dreng.

Det er SÅ FEDT at se dem så interesseret i noget at de kan blive stille og bare suge indtryk til sig.

Så kommer han nok til at sove godt....eller drømme om de store 'fanter?

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Aj, hvor godt! Godt det blev sådan en succes. Man kan hurtigt komme til at forvente det modsatte 

Anmeld

9. juni 2009

Nadi

Nårh hvor fint

Jeg kan lige se det for mig, et herligt syn!! Gik han så total kold da i kom hjem eller var han bare helt frisk ovenpå cirkus-oplevelsen??

Anmeld

9. juni 2009

Lise

Årh, hvor hyggeligt! Jeg glæder mig så meget til vi en dag skal ha' Simon med i cirkus..

Simon var på bondegårdstur med vuggeren igår. De var afsted 9:30 til 15 - altså ingen middagslur til de kære små. Har bekymret mig gul og blå over det de seneste to uger, da Simon gerne tager 3 timer hver dag... men han var åbenbart så oppe at køre over alle dyrene at han bare sprang luren over. Så da de andre unger gik kolde i bussen hjem, sad Simon og pegede begejstret ud af vinduerne mens han råbte FUULA (fugle), PIP PIP PIP, Billar (biler) og BUUU (bus). Han kørte på med samme begejstring indtil jeg lagde ham 19:45, men faldt til forskel fra alle andre aftener i søvn ret hurtigt!  

Nå, det var så en lille historie fra Simons liv. Men det er i hvert fald fedt at se ungerne blive så begejstrede over noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.