Nakkefoldsscanning - uge13, andre der først var til det der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.576 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2012

MissMona

Hej Allesammen,

Ja jeg går her og bliver mere og mere utålmodig. Jeg er 11+2 og der har ikke været nogle komplikationer så jeg har ikke været til den første scanning endnu. Heldigvis for det. Men det er nu lang tid at gå og vente på at se sin bebs og at vide om den overhovedet er (i live) derinde! ... og vi har først tid til nakkefoldsscanning i uge 13+1. Er der andre af jer der har prøvet det? Er der nogle fordel ved først at få det foretaget der? ... Suk, er utålmodig og begynder at blive lidt nervøs for om den nu er derinde og om den har det godt. Men det ville jeg nok også være begyndt at blive hvis det var i uge 12... Hvis I gider fortælle. vil jeg gerne høre om jeres erfaringer....
Hvornår var I til nakkefoldsscanning?

Mh MissMona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

FrkZier

MissMona skriver:

Hej Allesammen,

Ja jeg går her og bliver mere og mere utålmodig. Jeg er 11+2 og der har ikke været nogle komplikationer så jeg har ikke været til den første scanning endnu. Heldigvis for det. Men det er nu lang tid at gå og vente på at se sin bebs og at vide om den overhovedet er (i live) derinde! ... og vi har først tid til nakkefoldsscanning i uge 13+1. Er der andre af jer der har prøvet det? Er der nogle fordel ved først at få det foretaget der? ... Suk, er utålmodig og begynder at blive lidt nervøs for om den nu er derinde og om den har det godt. Men det ville jeg nok også være begyndt at blive hvis det var i uge 12... Hvis I gider fortælle. vil jeg gerne høre om jeres erfaringer....

Mh MissMona

jeg var afsted 12+5 så var næsten lige så langt henne som du kommer til at være
altså den eneste fordel er vel at den er lidt mere udviklet, men det jo ikke meget

Anmeld

30. november 2012

tarkoflen

Jeg var 13+1 da jeg var til skanning, og var ualmindelig utålmodig! Og jeg er også 21+0 når jeg skal til MD så synes det er sent, men altså der er jo ikke noget at gøre ved det!

Jeg ved ikke om der er fordele ved det, men altså det er jo inden for hvornår det skal være

Rigtig meget held og lykke med skanningen og tillykke med graviditeten.

Anmeld

30. november 2012

Blirnokaldrigfru

MissMona skriver:

Hej Allesammen,

Mh MissMona

Mener at nakkefold er fra 11+5-13+5 Så det tror jeg ikke du behøver bekymre dig om Hvis det er fordi du er lidt bekymret for om alt er ok, så tror jeg bare du skal prøve at slappe af og nyde den tidlige graviditet og glæde dig til scanningen Hvis der er noget galt, kan de alligevel ikke ændre noget til scanningen eller derefter :/ men forstår godt du søger ro, men tænk også på du er ved at være på den "sikre" side (uge 12.)

Anmeld

30. november 2012

Valle81

Jeg var 13+6

Jo højere bmi jo senere kommer man afsted

Anmeld

30. november 2012

blomst84

Jeg var 13+6 og 13+2  

Anmeld

30. november 2012

blomst84

Valle81 skriver:

Jeg var 13+6

Ikke på Hvidovre hospital mit BMI var 19,2 og jeg kom meget sent afsted... 13+6 pg 13+2

Anmeld

30. november 2012

AnthonsMor

Valle81 skriver:

Jeg var 13+6

Jeg har utrolig høj BMI - eller i hvert fald over 30 og jeg fik da en tidlig tid.. Først 11+4 også 12+6 - fordi jeg ikke var langt nok henne første gang

Så heller ikke i Viborg kommune gælder den teori

Anmeld

30. november 2012

MissMona

Valle81 skriver:

Jeg var 13+6

ok. Men mit bmi ligger inden for normalen

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

Valle81 skriver:

Jeg var 13+6

i københavns komune skal man selv bestille tid, så der har det ikke noget med BMI at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.