Hjemmesider á la pegebogen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Kaufie

Nu får I den også lige her:

Hvilke hjemmesider kan anbefales til et knapt 2-årig barn?

William er vild med pegebogen.dk, hvor der er billede og lyd af en masse forskellige ting og dyr. Han kan selv skifte mellem billederne og få lyden frem.

Hvilke andre sider findes der til den aldersklasse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Tynen

Bilgalleri.dk
(Citat, Stella: Seee, traktor... Mer´ traktor.. Traktor... Mer´traktor... Seee..... Traktor, traktor, traktor...)
Behøver jeg sige at hun ikke kan sige bil og tit sidder sammen med hendes far og tjekker biler

Ej, jeg ved faktisk ikke om der findes andre sider som Pegebogen.
Gad godt, da den efterhånden er slidt op. Hun synes ikke den er så spændende mere

Anmeld

8. juni 2009

heaven

her kan vi IKKE  - som i OVERHOVEDET IKKE - få lyden til at virke på pegebogen - desværre, ville ellers gerne!! Ser rigtig fin ud, men det sjove går jo ligesom af, når man ikke får lyden med.Og det virker bare ikke, uanset hvad vi gør!!!

Jannie

Anmeld

8. juni 2009

Mikkelmusen

Vi kan heller ikke bruge pegebogen. Hverken med internet explorer eller google chrome... !!

Jeg har sendt dem en mail, men har ikke fået svar... og det er efterhånden noget tid siden.

Anmeld

8. juni 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Bilgalleri.dk

lol hvor grineren! selvfølgelig

Anmeld

8. juni 2009

Kaufie

Tynen skriver:

Bilgalleri.dk
(Citat, Stella: Seee, traktor... Mer´ traktor.. Traktor... Mer´traktor... Seee..... Traktor, traktor, traktor...)
Behøver jeg sige at hun ikke kan sige bil og tit sidder sammen med hendes far og tjekker biler

Ej, jeg ved faktisk ikke om der findes andre sider som Pegebogen.
Gad godt, da den efterhånden er slidt op. Hun synes ikke den er så spændende mere

lool - den vil helt sikkert være et hit her også!!!!

Og nej - synes også der er en del gamle billeder på pegebogen - men konceptet er genialt, så der MÅ findes andre derude....

Synes DR's Oline er lidt for svært endnu.

Anmeld

8. juni 2009

Sweet1978

Ja jeg kendte så ikke engang pegebogen så siger lige tak for tippet, til når D. bliver lidt større.

Anmeld

8. juni 2009

Mikkelmusen

Sweet1978 skriver:

Ja jeg kendte så ikke engang pegebogen så siger lige tak for tippet, til når D. bliver lidt større.

du kan da sagtens bruge pegebogen nu. Det gjorde vi med Filuca da hun var yngre, og nu hver gang vi har adgang til det andre steder end hjemme hvor det ikke virker.

Anmeld

8. juni 2009

Kaufie

Vil lige bringe en advarsel til dem, der ikke kendte til pegebogen... Tænk jer om før I introducerer den for jeres børn... Det kan være svært at komme til computeren i ungens vågne timer bagefter........No way back....

Anmeld

8. juni 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Vil lige bringe en advarsel til dem, der ikke kendte til pegebogen... Tænk jer om før I introducerer den for jeres børn... Det kan være svært at komme til computeren i ungens vågne timer bagefter........No way back....

lol
ja så er det med at tænke sig om før de bliver hooked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.