Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Melanie Bjerre skriver: Heej tøser Jeg skrev et oplæg om at jeg hvde været til scanning, (i mandags) og det ikke gik som jeg håbede.. De havde besluttet at jeg skulle ha taget en blodprøve den dag og en igen torsdag.. Jeg fik taget en blodprøve igår, og har bare været SÅ spændt, det har både kæresten og jeg Meningen med det var at de skulle se om mit HCG-tal var stigende, hvis det ikke var, betød det en graviditet uden for livmoderen.. Men ja, de ringede fra sygehuset til morgen og sagde at mit HCG-tal var kraftigt stigende og at min graviditet sad det rigtige sted, så nu skulle jeg bare kontakte min læge og aftale første graviditets undersøgelse.... Så jeg er 7+1 Lille mirakel JEG ER SÅ GLAD JEG KUNNE TUDE.. Baby til os, hvor er det bare SÅ meget mere end helt igennem fantastisk Lykkelig kan ikke engng beskrive min tilstand
Heej tøser
Jeg skrev et oplæg om at jeg hvde været til scanning, (i mandags) og det ikke gik som jeg håbede.. De havde besluttet at jeg skulle ha taget en blodprøve den dag og en igen torsdag.. Jeg fik taget en blodprøve igår, og har bare været SÅ spændt, det har både kæresten og jeg
Meningen med det var at de skulle se om mit HCG-tal var stigende, hvis det ikke var, betød det en graviditet uden for livmoderen..
Men ja, de ringede fra sygehuset til morgen og sagde at mit HCG-tal var kraftigt stigende og at min graviditet sad det rigtige sted, så nu skulle jeg bare kontakte min læge og aftale første graviditets undersøgelse.... Så jeg er 7+1 Lille mirakel
JEG ER SÅ GLAD JEG KUNNE TUDE..
Baby til os, hvor er det bare SÅ meget mere end helt igennem fantastisk Lykkelig kan ikke engng beskrive min tilstand
Ej hvor dejligt! Stort tillykke - ønsker dig en god graviditet Hilsen Camilla.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke - hvor er det bare fantastisk
Stort tillykke ..
Tillykke med baby i maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128