Spørgsmål ang. søskendevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

klmf

Amandas-mor skriver:

Jo du har nok ret i at vi skal se på flere forskellige modeller. Jeg regner dog med at købe en brugt.

Håber I finder en god en så Vi har snakket om, hvorvidt det er nødvendigt for os med en løsning til når bobsen bliver storebror nu her, men han gider aldrig være i klapvognen alligevel, så tror vi sparer de penge og lader ham gå/cykle som han plejer

Hvornår er det nu du har termin??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Tona

lotchen skriver:

Håber I finder en god en så Vi har snakket om, hvorvidt det er nødvendigt for os med en løsning til når bobsen bliver storebror nu her, men han gider aldrig være i klapvognen alligevel, så tror vi sparer de penge og lader ham gå/cykle som han plejer

Hvornår er det nu du har termin??

Ja det må også være det letteste...hvor gammel er han når han bliver storebror?

Jeg har termin 14 marts, men det ser ud til at de vil sætte det i gang/ lave kejsersnit 2-3 uger før pt eller at jeg evt går i for tidlig fødsel, så jeg ved ikke helt om det bliver før. Amanda vil være 2 år og 2 mdr hvis jeg går tiden til termin.

Anmeld

8. december 2012

Annette A

Vi har også været i dilemmaet, da der kommer til at være15 mdr mellem vores. Vi har dog valgt at købe en brugt tvillingeklapvogn hvor de kan sidde ved siden af hinanden og da den ikke er vildt bred kommer den lille til at bruge en voksipose. Vi synes at dem hvor de sidder på række er mindre gode, fordi man ikke har øjenkontakten, samt at den ene sidder bag den anden. Tror ikke vi vil blive glade for det.

Min søster derimod som får 1 år mellem sine har valgt at hun vil have en hvor de sidder på række fordi som hun siger, at man nemmere kan komme ind i butikker, bussser mv og ja ind i sin opgang for den sags skyld.

Så ja der er fordele og ulemper ved begge to versioner, det kræver lige man tænker det godt igennem. Held og lykke med beslutningen.

Anmeld

10. december 2012

Tona

Kellie skriver:

Vi har også været i dilemmaet, da der kommer til at være15 mdr mellem vores. Vi har dog valgt at købe en brugt tvillingeklapvogn hvor de kan sidde ved siden af hinanden og da den ikke er vildt bred kommer den lille til at bruge en voksipose. Vi synes at dem hvor de sidder på række er mindre gode, fordi man ikke har øjenkontakten, samt at den ene sidder bag den anden. Tror ikke vi vil blive glade for det.

Min søster derimod som får 1 år mellem sine har valgt at hun vil have en hvor de sidder på række fordi som hun siger, at man nemmere kan komme ind i butikker, bussser mv og ja ind i sin opgang for den sags skyld.

Så ja der er fordele og ulemper ved begge to versioner, det kræver lige man tænker det godt igennem. Held og lykke med beslutningen.

Jeg har tænkt præsis de samme tanker som du nævner her. Jeg syntes nemlig også at det virker behageligst at have en hvor de sidder ved siden af hinanden sådan som du beskriver. Jeg blev bare helt i tvivl fordi en sagde til mig at det så ville være umuligt at komme omkring og det var bedre at de sad på række. Men efter jeg har haft denne tråd kørende og andre mødre skriver så godt om dem hvor de sidder ved siden af hinanden, så tror jeg godt at jeg tør købe sådan en. Jeg syntes det er rarest at de er lige tæt på mig begge to og at de har hinanden at sidde og hygge med.

Anmeld

10. december 2012

Annette A

Amandas-mor skriver:

Jeg har tænkt præsis de samme tanker som du nævner her. Jeg syntes nemlig også at det virker behageligst at have en hvor de sidder ved siden af hinanden sådan som du beskriver. Jeg blev bare helt i tvivl fordi en sagde til mig at det så ville være umuligt at komme omkring og det var bedre at de sad på række. Men efter jeg har haft denne tråd kørende og andre mødre skriver så godt om dem hvor de sidder ved siden af hinanden, så tror jeg godt at jeg tør købe sådan en. Jeg syntes det er rarest at de er lige tæt på mig begge to og at de har hinanden at sidde og hygge med.

Ja det virker bare hyggeligere på en måde, selvom man dog kommer til at fylde lidt i bredden, men det jo vigtigst at børnene kan sidde og hygge sammen synes vi også. Håber I finder en dejlig vogn, der er tit mange gode på den blå avis.

Anmeld

10. december 2012

DitteMarie

Vi har City selected, der er 18 mdr. Forskel på vores drenge. Det er en ok.Løsning, men lillebror der nu er 5 ndr. Er vokset ud af lift delen og endnu for lille til klapvogns delen, så lige nu sidder storebror i enden af barnevognen med benene hængende ud :-s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.