Hej piger 
Jeg ville gerne spørge jer om hvad I mener er bedst mht en søskendeklapvogn. Skal det være en hvor de sidder ved siden af hinanden eller skal det være en hvor de sidder "på en række"?
Når Mini kommer til verden er Amanda 2 år og 2 mdr ca og vi skal derfor have en søskendeklapvogn. Jeg vil bruge den fra starten af hvor jeg så bare vil ligge det ene sæde ned og komme en lift/voksi i så Mini kan ligge der. Jeg har hele tiden tænkt at det var bedst med sådan en hvor de sad ved siden af hinanden så de kunne se hinanden og var lige tæt på mig begge to.
Nu siger min mand at han tror at det er bedre med en af dem hvor de sidder "på række" fordi han tænker at det vil være svært at få den anden model ind og ud af butiksdøre og busser osv og at den er nemmere og mere praktisk at manøvrere den anden model da den jo ikke er bredere end en alm. klapvogn. Ud over det mener han at Amanda måske vil kunne komme til at vække den lille der sover hvis de er lige ved siden af hinanden.
Jeg er helt i vildrede lige nu, og det er faktisk vigtigt at vi får valgt det rigtige, for vi har ingen bil og jeg vil skulle bruge den klapvogn hver eneste dag sammen med begge børn og også i butikker og bus osv.
Hvad er bedst tror I? 
Anmeld