Spørgsmål ang. søskendevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Tona

Hej piger

Jeg ville gerne spørge jer om hvad I mener er bedst mht en søskendeklapvogn. Skal det være en hvor de sidder ved siden af hinanden eller skal det være en hvor de sidder "på en række"?

Når Mini kommer til verden er Amanda 2 år og 2 mdr ca og vi skal derfor have en søskendeklapvogn. Jeg vil bruge den fra starten af hvor jeg så bare vil ligge det ene sæde ned og komme en lift/voksi i så Mini kan ligge der. Jeg har hele tiden tænkt at det var bedst med sådan en hvor de sad ved siden af hinanden så de kunne se hinanden og var lige tæt på mig begge to.

Nu siger min mand at han tror at det er bedre med en af dem hvor de sidder "på række" fordi han tænker at det vil være svært at få den anden model ind og ud af butiksdøre og busser osv og at den er nemmere og mere praktisk at manøvrere den anden model da den jo ikke er bredere end en alm. klapvogn. Ud over det mener han at Amanda måske vil kunne komme til at vække den lille der sover hvis de er lige ved siden af hinanden.

Jeg er helt i vildrede lige nu, og det er faktisk vigtigt at vi får valgt det rigtige, for vi har ingen bil og jeg vil skulle bruge den klapvogn hver eneste dag sammen med begge børn og også i butikker og bus osv.

Hvad er bedst tror I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Tona

30. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har haft en søskendeklapvogn, hvor de har siddet ved siden af hinanden - der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Det har fungeret super fint og har aldrig kunne "overleve" uden vores klapvogn.

Det skal lige siges, at den søskendeklapvogn vi havde kunne gå ind af ALLE døre.

Anmeld

30. november 2012

Sildefisk

vi har en phil and teds sport, som vi har brugt meget, der er 13 mdr mellem vores

først nu hvor de nærmer sig 3 og 4 har vi snakket om at sælge den

Anmeld

30. november 2012

Tona

MoarHvidovre skriver:

Vi har haft en søskendeklapvogn, hvor de har siddet ved siden af hinanden - der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Det har fungeret super fint og har aldrig kunne "overleve" uden vores klapvogn.

Det skal lige siges, at den søskendeklapvogn vi havde kunne gå ind af ALLE døre.

Nå så de er alligevel ikke bredere end at de kan bruges i butikker og busser?

Jeg vil jo helst have en hvor de sidder ved siden af hinanden hvis det er praktisk nok

Anmeld

30. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nå så de er alligevel ikke bredere end at de kan bruges i butikker og busser?

Jeg vil jo helst have en hvor de sidder ved siden af hinanden hvis det er praktisk nok

Nej, den vi havde valgt sad de ved siden af hinanden og jeg har aldrig oplevet ikke, at kunne komme ind af en dør. Vi har denne her http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/tvillingevogne/baby-jogger-city-mini-tvillingevogn/c-23/c-144/p-513

Anmeld

30. november 2012

Tulle28

Vi har købt denne her: http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne/liggevogn e/mountain-buggy-barnevogn-duet-tvilling-flint

Og er rigtig glade for den. Liften er dog helt håbløs! Alt, alt for smal Så vi har investeret i en duni duo kørepose i stedet, den er kun 27 cm og kan præcis være i klapvognen. Min store er 2,8 og har stadig brug for at kunne sidde ned på vej hjem fra vuggestue eller hvis vi skal på tur.

Vi kiggede på en Carena Swing til at starte med, mest på grund af prisen (2.700,- fra ny), men den var meget plastik-agtig synes jeg og en del større at køre rundt med. Men det er helt sikkert en vanesag.

Anmeld

30. november 2012

klmf

Tror du ikke I skal ud i butikkerne og se de forskellige løsninger? Jeg synes det er SÅ svært at forestille sig hvordan de vil fungere i real life ud fra et billede Så kan I også få en fornemmelse af hvor brede de er osv. Så kan I jo prutte om prisen samtidig

God jagt

Anmeld

5. december 2012

Tona

MoarHvidovre skriver:

Nej, den vi havde valgt sad de ved siden af hinanden og jeg har aldrig oplevet ikke, at kunne komme ind af en dør. Vi har denne her http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/tvillingevogne/baby-jogger-city-mini-tvillingevogn/c-23/c-144/p-513

Okay, jamen det er da dejligt at det kan lade sig gøre. Man forestiller sig bare at de må være så brede

Anmeld

5. december 2012

Tona

lotchen skriver:

Tror du ikke I skal ud i butikkerne og se de forskellige løsninger? Jeg synes det er SÅ svært at forestille sig hvordan de vil fungere i real life ud fra et billede Så kan I også få en fornemmelse af hvor brede de er osv. Så kan I jo prutte om prisen samtidig

God jagt

Jo du har nok ret i at vi skal se på flere forskellige modeller. Jeg regner dog med at købe en brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.