Hjælp piger. Er ude af den.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er Anonym da simpelthen INGEN skal vide det endnu hvis jeg er gravid igen .

Vi prøver ikke at blive gravide, men jeg er gået tre dage over tid. I morges tog jeg en graviditets test og den var negativ - godt nok ikke med den første tissetår men den 2. Sidste gang testede jeg positiv på 3 dagen.

Jeg har morgenkvalme, og mens lignende smerter i tide og utide. Hvis jeg er gravid, hvornår kan jeg så teste positiv? 

Må ærligt indrømme at jeg er nervøs for at spise Lakrids, tage panodiler osv. Hvis jeg nu er gravid igen.

Et andet spørgsmål er:

Hvis jeg er gravid - Hvordan undgår jeg så at frygte fødslen? Min første fødsel var så hård ved mig, at jeg frygtede for min søns liv, jeg mistede så meget blod at jeg var syg flere dage efter. Min søn fik taget hud fra hovedet og vi blev stikket osv imens jeg fødte, der var massere af læger inde ved os pludselig fordi jeg havde meget høj feber. jeg besvimede efter fødslen og min søn var indlagt i en hel uge.. Det var en FORFÆRDELIG fødsel, og jeg er direkte rædselslagen denne gang for at det skal gentage sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

LR85

For det første så test lige positiv først. 

læg bekymringerne lidt væk, og når du bliver gravid, så snakker du jo med din læge og jordemoder om en samlet plan for dit forløb

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

For det første så test lige positiv først. 

læg bekymringerne lidt væk, og når du bliver gravid, så snakker du jo med din læge og jordemoder om en samlet plan for dit forløb

Ja, men vi vil gerne have en mere inden for de kommende 2-3 år. Og jeg har tænkt disse tanker siden indlæggelsen.

Tror ikke det at snakke med en jordemoder vil berolige mig, da jeg sagtens ved at alle fødsler er forskellige, men er utrolig bange for at det gentager sig. 

Anmeld

29. november 2012

LR85

Anonym skriver:

Ja, men vi vil gerne have en mere inden for de kommende 2-3 år. Og jeg har tænkt disse tanker siden indlæggelsen.

Tror ikke det at snakke med en jordemoder vil berolige mig, da jeg sagtens ved at alle fødsler er forskellige, men er utrolig bange for at det gentager sig. 

Men hvis du allerede nu er sikker på din kommende jordemoder, som du ikke kender, ikke vil lytte til dig og hjælpe dig, ja så kan jeg da godt forstå din bekymring. 

Men helt ærligt..... jeg tror virkelig godt du kan finde en der vil høre din historie og have forståelse. 

Synes endda tit man hører om kvinder der fx får kejsersnit 2. gang grundet enormt dårlig fødsel eller lign. 

Jordemødrene og fødselslægen har jo mødt kvinder med frygt og angst før. Tror bestemt ikke du bare bliver fejet væk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.