Jag forneden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Helloo

Har utrolig mange jag nede i skeden/underlivet mest skeden..

Det kommer som lyn, og har haft det nogle dage nu.. Har ik blærebetrændelse..Er det normalt? 

Jeg er 31+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

baby012

det har jeg haft igennem hele begge graviditeter  

og der er ikke noget galt her 

Anmeld

29. november 2012

Helloo

Lahn11 skriver:

det har jeg haft igennem hele begge graviditeter  

og der er ikke noget galt her 

Puha lyder godt. Synes godt nok det er ubehageligt

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Ved du om baby vender med hoved ned eller op? Jeg fik nemlig afvide af JM'eren idag at da junior har numsen ned af, kan man, hvis fødderne placere sig nede i bæknet, opleve stærke smerter fra skambenet da han sparker dernede. Men der er selvfølgelig kun hvis fusserne sidder nede i bæknet.

Anmeld

29. november 2012

birthee

Jeg får det også ind imellem, og trods det er nr. 3 jeg venter, synes jeg da godt nok det kan være ubehageligt ind imellem.... Tror det er når de enten bevæger en fod eller hånd lidt hurtigt, eller hvis de drejer kroppen på en måde, så de rammer nogle nervebaner???

Anmeld

29. november 2012

Helloo

Miss BananaHammock skriver:

Ved du om baby vender med hoved ned eller op? Jeg fik nemlig afvide af JM'eren idag at da junior har numsen ned af, kan man, hvis fødderne placere sig nede i bæknet, opleve stærke smerter fra skambenet da han sparker dernede. Men der er selvfølgelig kun hvis fusserne sidder nede i bæknet.

Har virkelig ingen anelse om han vender op eller ned hehe

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Louise17 skriver:

Har virkelig ingen anelse om han vender op eller ned hehe

Anmeld

29. november 2012

baby012

Louise17 skriver:

Puha lyder godt. Synes godt nok det er ubehageligt

det er VILDT ubehageligt har haft det siden uge 21.. og det havde jeg også sidste gang.. 

min JM siger det er hvis de rammer en nervebane dernede, enten med hoved, fod, arm eller andet.. man skal så vidt muligt (når man kommer længere hen) sidde sig ned, eller ligge sig hvis de kommer, for det kan også forekomme hvis de ligger på en nerve der er forbundet til rygsøjlen, som er forbundet til hjernen, altså, man går ud som et lys  

besvimede to gange under sidste graviditet fordi hun blookerede for noget deromme man oplever også svimelhed (bare info hvis det lige som hos mig bliver værre senere i graviditeten)  

Anmeld

29. november 2012

Helloo

Lahn11 skriver:

det er VILDT ubehageligt har haft det siden uge 21.. og det havde jeg også sidste gang.. 

min JM siger det er hvis de rammer en nervebane dernede, enten med hoved, fod, arm eller andet.. man skal så vidt muligt (når man kommer længere hen) sidde sig ned, eller ligge sig hvis de kommer, for det kan også forekomme hvis de ligger på en nerve der er forbundet til rygsøjlen, som er forbundet til hjernen, altså, man går ud som et lys  

besvimede to gange under sidste graviditet fordi hun blookerede for noget deromme man oplever også svimelhed (bare info hvis det lige som hos mig bliver værre senere i graviditeten)  

Wow det er sku for skræmmende! Har aldrig prøvet af besvime, og vil helst ikke prøve det 

Anmeld

29. november 2012

Helloo

Miss BananaHammock skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.