Henvisning til fedmeoperation ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Tillader mig lige at spørge ind til dette indlæg. Er der sket yderligere m.h.t gastric bypass??? Overvejer det nemlig selv............da jeg nu i alt for mange år har kæmpet med overvægt, og nu er begyndt at få følgesygdomme. Har snerten af type 2 diabetes, og har smerter i ben og knæ. Mit BMI er efterhånden sneget sig op på 38. Synes det er en ulige kamp, som jeg virkelig ikke føler at jeg kan vinde.

Hejsa,

jeg fik afslag, da man her i region syddanmark kun godtager en bmi over 40 eller følgesydommen diabetes. Overlægen ringede til min læge og sagde at havde det været op til ham, så ville han uden tvivl have tilbudt mig operationen, men de kører desværre denne politik her Og i mellemtiden er min bmi nu på 39+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Fru Dinesen

Ej hvor er det bare fedt for dig

Jeg er Indstillet og har været igennem alle undersøgelser men blev så gravid (ik planlagt) 

men selvfølig vil vi ha de lille bebs vi venter .... så nu skal jeg ha min opration lige så snart den lille er et halvt år uhhh glæder mig sååå meget 

Knusss Linda 

Anmeld

15. juni 2010

anna-jonas

wamse skriver:

Hejsa,

jeg fik afslag, da man her i region syddanmark kun godtager en bmi over 40 eller følgesydommen diabetes. Overlægen ringede til min læge og sagde at havde det været op til ham, så ville han uden tvivl have tilbudt mig operationen, men de kører desværre denne politik her Og i mellemtiden er min bmi nu på 39+

Så synes jeg at du skal gå tilbage til din læge................og blive genhenvist. Måske han lige skulle lave en sukkerbelastning på dig, så en evt. diabetes kan komme med i vurderingen.

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

wamse skriver:

Hejsa,

Det er godt nok trist.. Så synes jeg du skal få din læge til at henvise dig igen...

Anmeld

15. juni 2010

Svei

Det var da en gammel tråd..noget nyt..

Anmeld

15. juni 2010

wamse

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Ej hvor er det bare fedt for dig

Jeg er Indstillet og har været igennem alle undersøgelser men blev så gravid (ik planlagt) 

men selvfølig vil vi ha de lille bebs vi venter .... så nu skal jeg ha min opration lige så snart den lille er et halvt år uhhh glæder mig sååå meget 

Knusss Linda 

Jeg komme ikke videre dengang, da de i region syddanmark har nogle ret strikse regler, så nu har jeg så en BMI på 39+

Indlægget her er 1 år gammelt

Anmeld

15. juni 2010

wamse

Stumpen skriver:

Det er godt nok trist.. Så synes jeg du skal få din læge til at henvise dig igen...

Jeg flytter om små 3 uger, så vil først tage det op senere igen, men har en aftale om at starte til fitness med nogle venner når vi er flyttet, så prøver den vej igen

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

wamse skriver:

Jeg flytter om små 3 uger, så vil først tage det op senere igen, men har en aftale om at starte til fitness med nogle venner når vi er flyttet, så prøver den vej igen

Du har godt nok meget at kæmpe med.. Jeg tager sku hatten for dig, at du holder dig oven vande...

Anmeld

15. juni 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Så synes jeg at du skal gå tilbage til din læge................og blive genhenvist. Måske han lige skulle lave en sukkerbelastning på dig, så en evt. diabetes kan komme med i vurderingen.

Jeg har en ekstra forhøjet risiko for diabetes, både pga min overvægt men også fordi min far havde det i svær grad og jeg har haft det under en graviditet. Jeg bliver jævnligt tjekket for det, men det er ikke nok her i region syd. Men jeg flytter om små 3 uger til en anden by, og starter til fitness med nogle venner, og håber den vej at få blod på tanden og begynde at tabe mig.

Anmeld

15. juni 2010

wamse

Stumpen skriver:

Du har godt nok meget at kæmpe med.. Jeg tager sku hatten for dig, at du holder dig oven vande...

Mange tak, det gør jeg helt og holdent fordi jeg har 3 vidunderlige børn, som gør at mit liv er fantastisk uanset de ting jeg kæmper med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.