Nogle fødsler på vej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

DreamChild

Tror sku der er gang i noget piger

Slimproppen gik i går og og kl halv fire i morges havede jeg noget tegnblødning og begyndende mens smerter. Kl halv fem TROR jeg vandet gik det kommer ihvertfald i små skyller især når der har været en ve eller hvad det nu hedder

Men det der ikke noget der er regelmæssig og det hele er bare så mærkeligt.

Ved ikke helt om man skal ringe til fødegangen og fortælle at man tror vandet er gået eller man skal vente og se om der kommer regelmæssig veer???

Uhh håber det er vandet der er gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Steinbrenner

DreamChild skriver:

Tror sku der er gang i noget piger

Slimproppen gik i går og og kl halv fire i morges havede jeg noget tegnblødning og begyndende mens smerter. Kl halv fem TROR jeg vandet gik det kommer ihvertfald i små skyller især når der har været en ve eller hvad det nu hedder

Men det der ikke noget der er regelmæssig og det hele er bare så mærkeligt.

Ved ikke helt om man skal ringe til fødegangen og fortælle at man tror vandet er gået eller man skal vente og se om der kommer regelmæssig veer???

Uhh håber det er vandet der er gået

Uhh hvor spændene

Hvis du ikke kan holde på vandet, så tror jeg godt du kan regne med at vandet er gået, der sker intet ved at prøve at ringe til fg, det kan jo være de gerne lige vil se dig og tjekke om du er gået i fødsel eller ej, du kan jo højest blive sendt hjem igen

for at det er nu det sker

Held og lykke og god arbejdslyst hvis det er nu

Anmeld

30. november 2012

DreamChild

Steinbrenner skriver:

Uhh hvor spændene

Hvis du ikke kan holde på vandet, så tror jeg godt du kan regne med at vandet er gået, der sker intet ved at prøve at ringe til fg, det kan jo være de gerne lige vil se dig og tjekke om du er gået i fødsel eller ej, du kan jo højest blive sendt hjem igen

for at det er nu det sker

Held og lykke og god arbejdslyst hvis det er nu

Tak skal du have

Jeg har lige snakket med fødegangen, og de mener vandet er gået og vi skal komme derop. Så vi køre om ca 20 minutter

Anmeld

30. november 2012

Steinbrenner

DreamChild skriver:

Tak skal du have

Jeg har lige snakket med fødegangen, og de mener vandet er gået og vi skal komme derop. Så vi køre om ca 20 minutter

Held og lykke

Anmeld

30. november 2012

Camilla30

Jenie skriver:

Desværre piger, lækkert for. mig- har i nat født en lækker lille pige på 3130 GRAM OG 50 cm lang

Ihhhhh! STORT Tillykke Hvor dejligt håber det gik godt og at både hun og du har det godt Tillykke!

Anmeld

1. december 2012

Miss BananaHammock

Jenie skriver:

Desværre piger, lækkert for. mig- har i nat født en lækker lille pige på 3130 GRAM OG 50 cm lang

Stort tillykke!!

Anmeld

1. december 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Tak skal du have

Any news??

Anmeld

2. december 2012

DreamChild

Miss BananaHammock skriver:

Any news??

Hej piger, tjaa fødslen var igang, og jeg fødte lille Elias torsdag d. 30/11-12 kl. 23.07. 3098 gram og 49 cm:-)
En perfekt lille dreng<3

Anmeld

2. december 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Hej piger, tjaa fødslen var igang, og jeg fødte lille Elias torsdag d. 30/11-12 kl. 23.07. 3098 gram og 49 cm:-)
En perfekt lille dreng<3

STORT tillykke!

Anmeld

2. december 2012

DreamChild

Miss BananaHammock skriver:

STORT tillykke!

Tusind tak skal du have:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.