Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tøs85 skriver: Tror ikke min fødsel går i gang før det kejsersnit jeg skal have på terminsdatoen.. Men man kan da næsten ikke vente på de skønne babyer mere..
Tror ikke min fødsel går i gang før det kejsersnit jeg skal have på terminsdatoen.. Men man kan da næsten ikke vente på de skønne babyer mere..
Astrid P skriver: Ikke endnu, men en konstant storm af lede, lede plukveer - så jeg begynder at håbe, at der snart sker noget... Termin om præcis en uge!
Ikke endnu, men en konstant storm af lede, lede plukveer - så jeg begynder at håbe, at der snart sker noget... Termin om præcis en uge!
Jenie skriver: Desværre piger, lækkert for. mig- har i nat født en lækker lille pige på 3130 GRAM OG 50 cm lang
Desværre piger, lækkert for. mig- har i nat født en lækker lille pige på 3130 GRAM OG 50 cm lang
Miss BananaHammock skriver: Så nærmer vi os den første piger - nogle fødsler på vej?? Bliver så skønt med en masse lækre babyer i december!!
Så nærmer vi os den første piger - nogle fødsler på vej?? Bliver så skønt med en masse lækre babyer i december!!
Så blev du den første
Stort tillykke med hende
frk andreasen skriver: Snyde veer og atter snyde veer kom nu uuddd baby
Snyde veer og atter snyde veer kom nu uuddd baby
Øv med snyde veer, så bliver vente tiden da først lang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128