Slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2012

DreamChild

Hvis slimproppen er kommet ud her 37+2, betyder det så overhovedet noget??

Jeg tænker på.. starter fødslen så inden for en bestemt tid...dage uger, eller kan man stadig gå over tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss BananaHammock

DreamChild skriver:

Jeg tænker på.. starter fødslen så inden for en bestemt tid...dage uger, eller kan man stadig gå over tid??

Jeg mener ikke det har den store betydning og hvor lang tid du har til fødselen er stadig ikke til at sige - men ved det faktisk ikke 100%.

Håber der er en anden herinde der kan svare mere sikkert!

fandt dog lige dette: http://www.hosp.dk/hhfoedeafdelingen.nsf/ResponseD okumenter/425D675EAED9D33DC1257234004A0DFA#2c

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

DreamChild skriver:

Det har ikke den store betydning. Slimproppen kan gå flere gange i løbet af graviditeten og gendanner bare sig selv, hvis det ikke er tid til fødsel  

Fødegangen interessere sig ikke for at slimproppen er gået. Men vi kan da håbe, at det er tegn på en snarlig fødsel  

Anmeld

29. november 2012

Team Putte

DreamChild skriver:

Til fødselsforberedelse fik vi at vide at slimproppen kan gå MANGE gange i en graviditet fordi den kan blive gendannet Så det har intet at sige

Anmeld

29. november 2012

DreamChild

Tak for svar allesammen, mente nu heller ikke det havde den store betyning, men jeg håbede nu alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.