Kan jeg selv bestille tid til scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

kan man selv bestille tid til scanning, eller skal lægen gøre det ?

jeg er 10 uger henne før lægen kunne give os en tid, jeg vil så gerne have bekræftet at baby har det godt?? og at jeg ikke er gravid udenfor livmoderen, det er jeg så bange for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

jeg er 10 uger henne før lægen kunne give os en tid, jeg vil så gerne have bekræftet at baby har det godt?? og at jeg ikke er gravid udenfor livmoderen, det er jeg så bange for.

Lægen bestiller kun NF-scanning til dig, medmindre der er lægelig indikation på at du skal have en tidligere scanning. Ellers er det for egen regning. 

Hvis du er gravid udenfor livmoderen, er du ikke i tvivl. Eller jeg skal passe på hvad jeg siger, for har ikke selv prøvet det, men det skulle gøre voldsomt ondt! 

Mon ikke din spire har det helt fint 

Anmeld

29. november 2012

blomst84

I region hovedstaden skal du selv bestille tid til NF-scanning... en scanning før det er for egen regning medmindre du før har aborteret eller haft andre komplikationer... 

Anmeld

29. november 2012

IG

Anonym skriver:

Min læge sendte en henvisning til en gynækolog, også fik jeg en scanning i dag uden beregning... men der er også flere steder hvor du kan få lavet trygheds scanninger mod betaling naturligvis.

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

IG skriver:

Min læge sendte en henvisning til en gynækolog, også fik jeg en scanning i dag uden beregning... men der er også flere steder hvor du kan få lavet trygheds scanninger mod betaling naturligvis.

okay, hvordan forgår det ved gynækologen ? Tak for dit svar

Anmeld

29. november 2012

IG

Anonym skriver:

okay, hvordan forgår det ved gynækologen ? Tak for dit svar

Jeg fik lavet en indvendigt scanning i dag...

Men hvis du tænker på at få tid hos en, kan du ringe til din læge og sige du gerne vil have en henvisning til en gynækolig... også kan du efter det ringe til den og få en tid

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

IG skriver:

Jeg fik lavet en indvendigt scanning i dag...

Men hvis du tænker på at få tid hos en, kan du ringe til din læge og sige du gerne vil have en henvisning til en gynækolig... også kan du efter det ringe til den og få en tid

Tusind tak !

Anmeld

29. november 2012

IG

Anonym skriver:

Tusind tak !

Det var så lidt, og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.