Hvor tit tjekker du dit barn når det sover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

RiUL

Når han sover middagslur udenfor, tjekker jeg næsten aldrig. Har babyalarm på... Meeen, jeg kigger tit ud af vinduet, og kan kigge ind til ham i vognen Og det gør jeg måske hver 30.-45. minut. Og hvis han sover længere end han plejer, går jeg ud og kigger til ham

Og om natten kigger jeg ikke til ham, han sover i vores værelse, og han høre ham snorke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

henh01

Tjekker kun Noam når han sover ude (det sker sjældent fordi jeg er bange for at nogen render med ham ) Når det sker han falder i søvn i vognen så sidder jeg sjældent hvor jeg ikke kan se ham

Når han sover i sin seng tjekker jeg ham aldrig - eller dvs jeg går ind til begge børn inden jeg selv går i seng og giver dem dynerne på osv.

Anmeld

29. november 2012

Mettefpigen

Nu er lukas 15 måneder, men jeg har aldrig tjekket ham...

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Mettefpigen skriver:

Nu er lukas 15 måneder, men jeg har aldrig tjekket ham...

Heller ikke da han var nyfødt?

Anmeld

29. november 2012

Mettefpigen

MorDk skriver:

Heller ikke da han var nyfødt?

Nææ.... Men nu sov han jo også kun 6 timer i døgnet, og mest kun i barnevogn da jeg besøgte min mor på sygehuset..... Men har ikk haft behov for det, for når han (endelig) så skulle han bare sove ;-)

Anmeld

29. november 2012

Elgaard73

MorDk skriver:

Tror jeg tjekker med 15 min mellemrum. Hvad med jer? Med min søn tjekkede jeg hvert 5. minut eller sådan noget... kunne slet ikke slappe af!

Åhhh, hvor jeg kender det... Mindst hver 10 minut, også selv om at jeg har alarm hos ham, når han står i barnevognen.... Har simpelthen været panisk angst for vuggedød. Det er først nu her omkring, hvor han er blevet 1 år, at jeg er begyndt at slappe lidt af... 

Anmeld

29. november 2012

KTP86

MorDk skriver:

Tror jeg tjekker med 15 min mellemrum. Hvad med jer? Med min søn tjekkede jeg hvert 5. minut eller sådan noget... kunne slet ikke slappe af!

Alt for ofte,men nu har jeg fulgt et barn til graven og synet af en lille hvid kiste sidder fast i mit hjerte så jeg er konstant bange for børnene ikke er okay. Selv når jeg sover vågner jeg ved tanken om "hvad nu hvis". Men de sover,har reglmæssig vejrtrækning og trives. Det er bare mig der har problemet! 

Anmeld

29. november 2012

KTP86

Dobbelt

Anmeld

29. november 2012

Gardenia

MorDk skriver:

Vi tjekker vel et par gange på de 2-2½ time han når at sove til middag. Vi har så også vagtmissen der ligger i vindueskarmen og holder godt øje og kommer og henter os når han siger lyd, så vi ville vide hvis der skete noget ud over det sædvanlige

Men det er ikke så jeg ikke kan få ro medmindre jeg har tjekket ham, sådan en mor bliver jeg vist aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.