Hvor tit tjekker du dit barn når det sover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2012

MorDk

Tror jeg tjekker med 15 min mellemrum. Hvad med jer? Med min søn tjekkede jeg hvert 5. minut eller sådan noget... kunne slet ikke slappe af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Tror jeg tjekker med 15 min mellemrum. Hvad med jer? Med min søn tjekkede jeg hvert 5. minut eller sådan noget... kunne slet ikke slappe af!

Det har jeg ik tid på.. Tjekker når jeg sådan lige synes, men der kan altså godt gå 30 min imellem Jeg har babyalarm på hende når hun sover og den er så følsom at jeg kan høre hende trække vejret.. Så satser jeg på hun er okay

Anmeld

29. november 2012

Dorthe1986

MorDk skriver:

Jeg gjorde det meget ofte da han var helt lille.. måtte lære mig selv at slappe lidt af omkring det

Når han kommer i seng om natten, så tjekker jeg ham inden jeg selv går ind i seng, men ellers ikke

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Team Putte skriver:

Det har jeg ik tid på.. Tjekker når jeg sådan lige synes, men der kan altså godt gå 30 min imellem Jeg har babyalarm på hende når hun sover og den er så følsom at jeg kan høre hende trække vejret.. Så satser jeg på hun er okay

Åhr vildt nok! Har faktisk ikke babyalarm på hende da jeg sagtens ka høre hvis hun er vågnen... hun står nemlig lige ude på altanen...

Anmeld

29. november 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Åhr vildt nok! Har faktisk ikke babyalarm på hende da jeg sagtens ka høre hvis hun er vågnen... hun står nemlig lige ude på altanen...

Jeg kan oz godt hører hvis Ida græder.. Men det gør hun meget sjældent når hun vågner.. Så ligger hun bare og kigger og krasser lidt på dyne og sengerand Jeg synes det ville være et helvede hvis hun skulle til at vænne sig til at græde for at komme op, derfor alarmen

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Team Putte skriver:

Jeg kan oz godt hører hvis Ida græder.. Men det gør hun meget sjældent når hun vågner.. Så ligger hun bare og kigger og krasser lidt på dyne og sengerand Jeg synes det ville være et helvede hvis hun skulle til at vænne sig til at græde for at komme op, derfor alarmen

Ja selvfølgelig det er nu heller ikke sådan at jeg venter med at tage hende op til hun græder... men vil heller ikke gå ud til hende hvis hun bare lige et kort vågen fx.

Anmeld

29. november 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Ja selvfølgelig det er nu heller ikke sådan at jeg venter med at tage hende op til hun græder... men vil heller ikke gå ud til hende hvis hun bare lige et kort vågen fx.

Ida ligger 5-10 min og er vågen før jeg tager hende.. Men hvis jeg nu ik havde alarm på hende, lige havde kigget til hende, hun vågnede umiddelbart lige efter, skulle ligge 30 min før jeg kigger igen, så tror jeg alligevel hun ville tabe tålmodigheden selvom hun har meget af den

Tror slet ik jeg ville slappe af uden alarmen.. Så ville jeg nok oz tjekke hvert 5. min som du gjorde første gang

Anmeld

29. november 2012

modesty

MorDk skriver:

Jeg har babyalarm på ham - så aldrig. 

Anmeld

29. november 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Aldrig

Med mindre han står ide i barnevognen og jeg ikke har alarm på selvf.. 
Men når han ligger herinde kan jeg jo sagtens høre ham når han vågner

Anmeld

29. november 2012

Lise

Altså, når de sover om dagen eller også om aftenen/natten?

Nu er min den mindste 2½ år gammel, så jeg tjekker nærmest aldrig. Jeg tænker han fortæller det i alarmen hvis han vil noget  Det er kun hvis han sover mere end 2-3 timer jeg begynder at kigge til ham.

Om aftenen tjekker jeg måske lige inden jeg selv går i seng. Ellers ikke. Jo, hvis han hoster meget eller siger sære lyde.

Og ja, sådan har det vist altid været. Det er ikke bare fordi de er "store" nu (2½ og 5½ år).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.