Min NF i mandags :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Mink

Hej alle i skønne baby-brugere så blev det i mandags min tur til at komme til NF, men da jeg fik taget blodprøver samme dag har jeg først fået Update låne mine i dag 1:20.000 !!! Og fik til scanningen at vide hun i hvert fald godt kunne forstå hva jeg havde kvalme for mage til aktiv baby skulle man lede længe efter alt var perfekt ! <3 gud hvor er jeg bare fuldstændig forelsket !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Mink

Svar på tallene i dag ** skulle der stå  

Anmeld

29. november 2012

Mink

håber den viser billede  

Anmeld

29. november 2012

Elling <3<3

Ihh hvor dejligt

Super fine tal og skøøøøønt billede

Anmeld

29. november 2012

Mor til Mike

Akmese skriver:

Hej alle i skønne baby-brugere så blev det i mandags min tur til at komme til NF, men da jeg fik taget blodprøver samme dag har jeg først fået Update låne mine i dag 1:20.000 !!! Og fik til scanningen at vide hun i hvert fald godt kunne forstå hva jeg havde kvalme for mage til aktiv baby skulle man lede længe efter alt var perfekt ! <3 gud hvor er jeg bare fuldstændig forelsket !! 

Fantastisk billede 

Anmeld

29. november 2012

FrkZier

Akmese skriver:

Anmeld

29. november 2012

Mink

Elling <3<3 skriver:

Ihh hvor dejligt

Super fine tal og skøøøøønt billede

tusind tak ja var helt målløs tallene var endda højere men kan ikke huske de små tal hun sagde så rundede ned Hehe 

Anmeld

29. november 2012

Mink

Mikey Mike skriver:

Fantastisk billede 

Tusind tak 

Anmeld

29. november 2012

Mink

FrkZier skriver:

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.