De siger vi får en lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2012

dukke

Hej skønne piger/damer.

I går var jeg til vægtscanning pga. en JM på svangergangen for 14 dage siden mente at lillepigen er lille, så jeg var til scanning og der fik vi af vide at hun kun ligger på 750 g så hun ligger 30 % under sin vægt.

Der var en del ventetid på hospitalet i går så vi var der næsten 7 timer.

Det er så sådan at jeg skal gå til scanning 1 gang om ugen og fra uge 30 skal jeg også gå til kontrol på svangergangen 1 gang om ugen, for at se om hun tage på som hun nu skal, vi blev da lidt nervøse da vi først fik det af vide, men sad og snakket lidt om det og så ser vi sådan på det at min kæreste og mig var heller ikke nogle store babyer da vi blev født vi vejet ca. 2900 g. Men det er jo ikke så sjovt når alt ikke går 100% efter "bogen".

Men ellers er det en sund og rask lille pige <3

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Michellabr

Hej charlotte  
Håber det løser sig! Aldrig sjovt når det ikke går efter bogen 

Anmeld

29. november 2012

FrkZier

dukke skriver:

Hej skønne piger/damer.

I går var jeg til vægtscanning pga. en JM på svangergangen for 14 dage siden mente at lillepigen er lille, så jeg var til scanning og der fik vi af vide at hun kun ligger på 750 g så hun ligger 30 % under sin vægt.

Det er så sådan at jeg skal gå til scanning 1 gang om ugen og fra uge 30 skal jeg også gå til kontrol på svangergangen 1 gang om ugen, for at se om hun tage på som hun nu skal, vi blev da lidt nervøse da vi først fik det af vide, men sad og snakket lidt om det og så ser vi sådan på det at min kæreste og mig var heller ikke nogle store babyer da vi blev født vi vejet ca. 2900 g. Men det er jo ikke så sjovt når alt ikke går 100% efter "bogen".

Knus fra mig

håber hun når at tage godt på den sidste tid inden hun kommer ud

Anmeld

29. november 2012

dukke

Michellabr skriver:

Hej charlotte  
Håber det løser sig! Aldrig sjovt når det ikke går efter bogen 

hej søde

det går nok de holder en masse opsyn

og velkommen til siden

Anmeld

29. november 2012

dukke

FrkZier skriver:

håber hun når at tage godt på den sidste tid inden hun kommer ud

tak håber vi også

Anmeld

29. november 2012

Misscbn

dukke skriver:

Hej skønne piger/damer.

Knus fra mig

og håber på det bedste

min søn var osse 19 % under gennemsnittet og tog ik så meget på til sidst, men vejede 3074 gram da han blev født. og han er en ordenlig basse nu

så lige en og glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.