Positive tests, men hvor er baby?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

LMX

Det er meget normalt at man ikke kan se noget foster så tidligt. Så jeg tror ikke du skal bekymre dig for meget. Jeg blev selv scannet i uge 5 og der var heller ikke noget foster at se.

Desuden ser blommesækken rund og fin ud hvilket er gode tegn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

IG

LMX skriver:

Det er meget normalt at man ikke kan se noget foster så tidligt. Så jeg tror ikke du skal bekymre dig for meget. Jeg blev selv scannet i uge 5 og der var heller ikke noget foster at se.

Desuden ser blommesækken rund og fin ud hvilket er gode tegn.

Pyha... hende gynekologen nævnte ikke noget om hvad der var normalt eller unormalt, så må indrømme jeg gik/forstsat er en smule i panik.

Hvornår kunne du se fosteret?

Anmeld

29. november 2012

camilladyhr

IG skriver:

Altså, på billedet kan se se babyens hule, men hvor babyen er der ikke

ja det kan jeg godt se, sagde de ikke noget dem der scannede dig? med hvad der kunne være skyld i at du ikke kan se baby?

Håber det hele nok skal gå.

knus

Anmeld

29. november 2012

D-Micka

Jeh var 4-5 uger henne da jeg blev scannet første gang med nr 2.. Man kunne kun se blommesækken som på billedet der er lagt op herinde.. Og idag er min baby 4 mdr. :-) 

Krydser for at den er de;-) r 

Anmeld

29. november 2012

Lunae

Nu vil jeg ikke give dig falske forhåbninger, men jeg testede positiv 26 okt og kom så til scanning d. 30 okt. Hun kunne se gestaltionssækken, men ingen blommesæk eller foster. Ti dage efter var jeg til scanning igen og så det fineste lille væsen med bankende hjerte, så der er håb endnu

Anmeld

29. november 2012

IG

camilladyhr skriver:

ja det kan jeg godt se, sagde de ikke noget dem der scannede dig? med hvad der kunne være skyld i at du ikke kan se baby?

Håber det hele nok skal gå.

knus

Hun sagde faktisk ikke rigtig noget om det, andet end at jeg måtte få en ny tid i næste uge.

Anmeld

29. november 2012

IG

D-Micka skriver:

Jeh var 4-5 uger henne da jeg blev scannet første gang med nr 2.. Man kunne kun se blommesækken som på billedet der er lagt op herinde.. Og idag er min baby 4 mdr. :-) 

Krydser for at den er de;-) r 

Jeg håber på at være lige så heldig som dig

Hvornår kunne du se fosteret på en scanning?

Anmeld

29. november 2012

IG

Lunae skriver:

Nu vil jeg ikke give dig falske forhåbninger, men jeg testede positiv 26 okt og kom så til scanning d. 30 okt. Hun kunne se gestaltionssækken, men ingen blommesæk eller foster. Ti dage efter var jeg til scanning igen og så det fineste lille væsen med bankende hjerte, så der er håb endnu

Jeg krydser fingre!!! Jeg håber på at være lige så heldig!!!

Anmeld

29. november 2012

camilladyhr

IG skriver:

Hun sagde faktisk ikke rigtig noget om det, andet end at jeg måtte få en ny tid i næste uge.

Okay, så må vi håbe at baby vil vise sig frem.

håber at høre hvordan det hele er gået til næste scanning.

Anmeld

29. november 2012

D-Micka

IG skriver:

Jeg håber på at være lige så heldig som dig

Hvornår kunne du se fosteret på en scanning?

Fik tid til ny scanning da jeg var 7 uger henne og der kunne man se et fint hjerte blinke ..

Håber sgu den er der .:-) . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.