Positive tests, men hvor er baby?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.707 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. november 2012

IG

Jeg har d. 14/17/18/20 november testet positiv, efterfølgende været med lægen der var usikker på termin, og i dag været til scanning for at få den fastsat, men gynækologen kunne ikke se noget foster, til trods for hun målte livmoderen til at være 12mm.

Jeg er ked af det og virkelig frusteret, min mand og jeg har i 2 1/2 forsøgt at blive gravide, og testsne viser positiv, men HVOR ER BABY?!

Jeg håber at få positivt svar fra andre der har stået i min situation til scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

onlyme

IG skriver:

Jeg har d. 14/17/18/20 november testet positiv, efterfølgende været med lægen der var usikker på termin, og i dag været til scanning for at få den fastsat, men gynækologen kunne ikke se noget foster, til trods for hun målte livmoderen til at være 12mm.

Jeg er ked af det og virkelig frusteret, min mand og jeg har i 2 1/2 forsøgt at blive gravide, og testsne viser positiv, men HVOR ER BABY?!

Jeg håber at få positivt svar fra andre der har stået i min situation til scanning?

Åh det lyder frygteligt,.
Jeg kan intet sige da jeg ikke selv har stået i siturationen eller kender nogle der har,. Men ville ikke trykke vider før jeg lige havde smidt en knuserJeg håber det bedste for dig,.!

Anmeld

29. november 2012

AnneP

IG skriver:

Kender desværre ikke noget til det! Men ville ikke smutte videre uden at give dig et stort knus og en masse  for at den bare leger gemme!

Anmeld

29. november 2012

L&V

IG skriver:

Hvad sagde dem der scannede dig? Hvor langt svarede det til du ville være? Tænker om det kan være fordi det er meget tidligt??Har desværre ikke nogen succes historie og fortælle.

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Kan det ikke være fordi du ikke er langt nok henne til, at de kan se det?

Jeg for at den alligevel er der! Jeg ved ikke ret meget om det, synes bare, at der tidligere har været nogen herinde, der ikke har kunne se noget, fordi det var for tidligt...

Anmeld

29. november 2012

IG

Månsson skriver:

Hvad sagde dem der scannede dig? Hvor langt svarede det til du ville være? Tænker om det kan være fordi det er meget tidligt??Har desværre ikke nogen succes historie og fortælle.

Tak for jeres , det er pænt af jer!

Hun sagde at hun maks ville skyde mig til at være i uge 5, og at når livmoderen måler 15<mm skal man kunne se fosteret.

Jeg for når jeg kommer der op næste torsdag, men jeg synes det er mærkeligt man slet ikke kan se noget

Anmeld

29. november 2012

camilladyhr

Sidst jeg var gravid kunne de heller ikke se noget til min første scanning, men det viste sig at det bare var fordi jeg ikke var langt nok henne. Håber det samme for dig, jeg  for at de kan se noget næste gang.

held og lykke og kæmpe knus herfra.

Anmeld

29. november 2012

L&V

IG skriver:

Tak for jeres , det er pænt af jer!

Hun sagde at hun maks ville skyde mig til at være i uge 5, og at når livmoderen måler 15<mm skal man kunne se fosteret.

Jeg for når jeg kommer der op næste torsdag, men jeg synes det er mærkeligt man slet ikke kan se noget

Okay mit bud og håb er at du kun er 4uger henne og at du kan se en lille spraller på næste torsdag

Anmeld

29. november 2012

IG

Altså, på billedet kan se se babyens hule, men hvor babyen er der ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2012

Dinsen

kan dsv ikke komme med gode råd, men vil li give dig et  og  for alt er ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.