Besøg på profilen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

FrkZier

MorDk skriver:

Får jo beskeder hele tiden om at der har været besøg på min profil!

Ærlig talt jeg er altså ligeglad. Er IKKE plusmedlem... og det er jo kun for Dem så lad plusmedlemmerne hygge sig med det... hvorfor skal jeg hele tiden mindes om besøgene? Hvis jeg var interesseret i denne funktion var jeg nok Plusmedlem... SUK!

Bare rolig min verden går ikke under pga. beskederne, men sys da bare det er lidt ligegyldigt info for mig (personligt)

Måske det var muligt at "skåne" IKKE plusmedlemmerne for disse beskeder? Bare en tanke...

God dag herfra

selvom de har ændret det til "kun" er en gang i døgnet, er det stadig mega irriterende! det jo bare så ligegyldigt at vide der er en der har kigget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Malene76

MorDk skriver:

Ærlig talt jeg er altså ligeglad. Er IKKE plusmedlem... og det er jo kun for Dem så lad plusmedlemmerne hygge sig med det... hvorfor skal jeg hele tiden mindes om besøgene? Hvis jeg var interesseret i denne funktion var jeg nok Plusmedlem... SUK!

Bare rolig min verden går ikke under pga. beskederne, men sys da bare det er lidt ligegyldigt info for mig (personligt)

Måske det var muligt at "skåne" IKKE plusmedlemmerne for disse beskeder? Bare en tanke...

God dag herfra

Jeg tænker det er meningen at du skal blive fristet til et plus abb.

KH Malene

Anmeld

29. november 2012

Mussen2

Jeg har godt læst en del debatter om det, men har ikke selv fået nogen besked om besøg.....
Jeg besøger selv profiler af forskellige årsagere, ðt kan væree jeg skal finde en debat, se hvor mange børn man har, hvor gammel børnene er, hvor man bor ifht. Køb/salg os af nysgerrighed.

Men jeg vil da holde lidt igen nu, det virker hurtig som om at man er en lurer.....eller ja, jeg ved ikke helt hvad skal folk bruge det til. Jeg synes det er underligt og kan ikke se der kommer noget godt ud af det.

Jeg er ret anonym måske derfor min profil ikke er interessant

Anmeld

29. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Ja lige som Nadia&Daniel hihi... Ej skal nok være sød ♥

Men altså hvis nu folk VIL én noget så regner jeg med De skriver en besked eller ansøger om venskab. Længere er den vel ikke hehe...

Jeg er meget nysgerrig af sind  men ikke nok til at bruge penge på plusprofil

Anmeld

29. november 2012

Mussen2

Wuhuuu der er en der har besøgt min profil
Hvad jeg skal bruge det til ved jeg ikke

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Anmeld

29. november 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Jeg har lige mærket efter og jeg er ikke blevet mere lykkelig så jeg tror også bare jeg forbliver alm. Medlem

Anmeld

29. november 2012

onlyme

MorDk skriver:

God dag herfra

Enig
hvis der kommer besøge fra nogle der vil noget ligger de nok en besked

Anmeld

29. november 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Mussen2 skriver:

How, Jeg har aldrig fået besøg

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Lulle25 skriver:

Jeg er helt enig. Og så nysgerrig er jeg slet ikke Jeg lure da indimellem på jeres profiler, for at se hvad I følger med i osv. Så folk kan bare kigge på min, har ikke noget at skjule, men ville gerne undvære de beskeder

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.