Besøg på profilen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. november 2012

MorDk

Får jo beskeder hele tiden om at der har været besøg på min profil!

Ærlig talt jeg er altså ligeglad. Er IKKE plusmedlem... og det er jo kun for Dem så lad plusmedlemmerne hygge sig med det... hvorfor skal jeg hele tiden mindes om besøgene? Hvis jeg var interesseret i denne funktion var jeg nok Plusmedlem... SUK!

Bare rolig min verden går ikke under pga. beskederne, men sys da bare det er lidt ligegyldigt info for mig (personligt)

Måske det var muligt at "skåne" IKKE plusmedlemmerne for disse beskeder? Bare en tanke...

God dag herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Janni.

er helt enig med dig.

Jeg er heldigvis lidt anonym herinde, så får ikke så mange besøg.

Anmeld

29. november 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Ærlig talt jeg er altså ligeglad. Er IKKE plusmedlem... og det er jo kun for Dem så lad plusmedlemmerne hygge sig med det... hvorfor skal jeg hele tiden mindes om besøgene? Hvis jeg var interesseret i denne funktion var jeg nok Plusmedlem... SUK!

Bare rolig min verden går ikke under pga. beskederne, men sys da bare det er lidt ligegyldigt info for mig (personligt)

Måske det var muligt at "skåne" IKKE plusmedlemmerne for disse beskeder? Bare en tanke...

God dag herfra

Enig her, har ogsåundret mig

Men det er jo et smart salgstrick, for der findes mange nysgerrige derude

Anmeld

29. november 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Enig her, har ogsåundret mig

Men det er jo et smart salgstrick, for der findes mange nysgerrige derude

Ja lige som Nadia&Daniel hihi... Ej skal nok være sød ♥

Men altså hvis nu folk VIL én noget så regner jeg med De skriver en besked eller ansøger om venskab. Længere er den vel ikke hehe...

Anmeld

29. november 2012

Lulle25

Jeg er helt enig. Og så nysgerrig er jeg slet ikke Jeg lure da indimellem på jeres profiler, for at se hvad I følger med i osv. Så folk kan bare kigge på min, har ikke noget at skjule, men ville gerne undvære de beskeder

Anmeld

29. november 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Ja lige som Nadia&Daniel hihi... Ej skal nok være sød ♥

Men altså hvis nu folk VIL én noget så regner jeg med De skriver en besked eller ansøger om venskab. Længere er den vel ikke hehe...

Haha

Ja præcis!

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Lulle25 skriver:

Jeg er helt enig. Og så nysgerrig er jeg slet ikke Jeg lure da indimellem på jeres profiler, for at se hvad I følger med i osv. Så folk kan bare kigge på min, har ikke noget at skjule, men ville gerne undvære de beskeder

Anmeld

29. november 2012

banana3

MorDk skriver:

God dag herfra

ENIG !!

Anmeld

29. november 2012

Mettefpigen

Jaa irriterende.... Jeg tror lige der er en der har citeret mig, men nej der blev jeg snydt :-P

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Mettefpigen skriver:

Jaa irriterende.... Jeg tror lige der er en der har citeret mig, men nej der blev jeg snydt :-P

Ja præcis! Man bliver "snydt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.