Fryse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Leyla94

Er det en dårlig ide at fryse? kan det gøre babyen noget?

Jeg har idag været meget kold og fryst rigtig meget. Men holder mig varm nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Leyla94

Ingen svar?

Anmeld

28. november 2012

Line_Olesen

Er faktisk ikke klar over det.?

Men har stillet mig selv det samme spørgsmål flere gange.. Jeg kører på scooter til og fra arbejde og det er efterhånden VIRKELIG koldt selvom jeg både har både skiundertøj, cowboybukser, tyktrøje og ski tøj på. Derudover tilbringer jeg ca. 30 min i fryseren når jeg er på arbejde for at pakke brød.

Indtil videre har alt været præcis som det skulle når jeg har været til læge og jordmoder.. Men er også meget interesseret i at høre om det er noget det kan være skadeligt :/

Anmeld

28. november 2012

Leyla94

Line_Olesen skriver:

Er faktisk ikke klar over det.?

Men har stillet mig selv det samme spørgsmål flere gange.. Jeg kører på scooter til og fra arbejde og det er efterhånden VIRKELIG koldt selvom jeg både har både skiundertøj, cowboybukser, tyktrøje og ski tøj på. Derudover tilbringer jeg ca. 30 min i fryseren når jeg er på arbejde for at pakke brød.

Indtil videre har alt været præcis som det skulle når jeg har været til læge og jordmoder.. Men er også meget interesseret i at høre om det er noget det kan være skadeligt :/

Ja præcis, nu bor jeg i Norge...Så det er bare sååå koldt her allerede, at jeg fryser engang imellem, men jeg skynder mig at holde mig varm igen, er bare i tvivl om der kan ske babyen noget

Anmeld

28. november 2012

L&V

Det eneste der kan ske er at du bliver snottet og måske reder dig en blærebetændelse.. Det er varme baby ikke har for godt af

Anmeld

28. november 2012

Leyla94

Månsson skriver:

Det eneste der kan ske er at du bliver snottet og måske reder dig en blærebetændelse.. Det er varme baby ikke har for godt af

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.