Hedeture/utilpas?? Andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.725 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2012

mvg1985

Hej tøser, jer der er i 3 trimester, vil jeg høre jeg om i også har hedeture og er utilpasse?
Jeg var på vej i netto i dag og det var dejligt ude i den friske luft, kort efter jeg kom ind, fik jeg total hedeture, hjertebanken og blev svimmel og fik det sådan sukkerkoldagtig, købte en drikkeyoughurt og rosine med nødder pg proppede det i mig pg på vej hjem bev det lidt bedre, men nu er jeg kommet hjem, spist lidt mere og nu har jeg det godt igen.
Kender i andre det? Er det fordi vi er højgravide og baby trykker på organer og blodårer eller ? 
Bliver tjekket 1 gang om ugen hos læge og jordemoder, sidst var 6 dage siden, (tryghedstjek, da jeg er meget bekymret og angst), blodtryk fint, urin fint, blodprocent fint, osv, så er det virkelig noget der er normalt og følger med det sidste trimester?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Miss Church

mvg1985 skriver:

Hej tøser, jer der er i 3 trimester, vil jeg høre jeg om i også har hedeture og er utilpasse?
Jeg var på vej i netto i dag og det var dejligt ude i den friske luft, kort efter jeg kom ind, fik jeg total hedeture, hjertebanken og blev svimmel og fik det sådan sukkerkoldagtig, købte en drikkeyoughurt og rosine med nødder pg proppede det i mig pg på vej hjem bev det lidt bedre, men nu er jeg kommet hjem, spist lidt mere og nu har jeg det godt igen.
Kender i andre det? Er det fordi vi er højgravide og baby trykker på organer og blodårer eller ? 
Bliver tjekket 1 gang om ugen hos læge og jordemoder, sidst var 6 dage siden, (tryghedstjek, da jeg er meget bekymret og angst), blodtryk fint, urin fint, blodprocent fint, osv, så er det virkelig noget der er normalt og følger med det sidste trimester?

Jeg har oplevet præcis det som du beskriver, bare i 2. trimester. Det er så ubehageligt og jeg får også synsforstyrrelser, når det sker. 

Jeg har snakket med lægen om det og der er ikke noget at gøre ved det, andet end at tage det med ro og lytte til kroppens signaler.

Held og lykke med den sidste del af graviditeten 

Anmeld

28. november 2012

Mettefpigen

Det havde jeg under næsten hele min graviditet.... Det var så også i sommers.... ;-) sad meget indefor kun i undertøj med alle vinduer åbne, uden at det hjalp....

Anmeld

28. november 2012

LBK

mvg1985 skriver:

Jeg har prøvet det samme. Stod på i over en uge og endte med jeg hil til læge ... Alt så fint ud og hun mente at baby lå og trykkede mod nogle af de store kar... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.