Har du sagt nej til vendingsforsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Miss BananaHammock

Efter 2 dage med ømhed i maven, kan jeg ikke lade hver med at tænke på stakkels junior inde i maven og at selvom hjertelyden var fin da de kørte kurve efter vendingsforsøget i mandags - så må det da stadig ha' været en smule tramatisk sådan at blive skubbet og presset

Jeg skal til endnu et vendingsforsøg imorgen, men jeg overvejer at sige fra da både ubehaget for mig og tankerne omkring junior giver mig ondt i maven.

Er der andre der har taget det valg at de ikke ville igennem et vendingsforsøg enten første eller anden gang, selvom lægerne sagde det var fint for alle parter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

tarkoflen

Jeg synes da du skal ringe og snakke med dem om, hvordan du har det! Hvis du stadig har ondt, så virker det da ikke helt hensigtsmæssigt at give det endnu et forsøg allerede i morgen...

Anmeld

28. november 2012

Lulle25

Jeg ville da lige vente til i morgen, man er jo øm i maven når lægen nærmest bruger hele sin vægt under vendingsforsøget. Jeg fik 2 forsøg, men min lille basse ville ikke, så jeg fødte ham ved sædefødsel...

Anmeld

28. november 2012

4kløver

Miss BananaHammock skriver:

Efter 2 dage med ømhed i maven, kan jeg ikke lade hver med at tænke på stakkels junior inde i maven og at selvom hjertelyden var fin da de kørte kurve efter vendingsforsøget i mandags - så må det da stadig ha' været en smule tramatisk sådan at blive skubbet og presset

Jeg skal til endnu et vendingsforsøg imorgen, men jeg overvejer at sige fra da både ubehaget for mig og tankerne omkring junior giver mig ondt i maven.

Er der andre der har taget det valg at de ikke ville igennem et vendingsforsøg enten første eller anden gang, selvom lægerne sagde det var fint for alle parter?

Ja jeg har. de prøvede 2 gange på samme dag og Xander fik stress så jeg takkede nej da de ville prøve 2 dage efter. lægen forstod mig godt da jeg lå på grænsen til for lidt vand.

Anmeld

28. november 2012

Miss BananaHammock

4kløver skriver:

Ja jeg har. de prøvede 2 gange på samme dag og Xander fik stress så jeg takkede nej da de ville prøve 2 dage efter. lægen forstod mig godt da jeg lå på grænsen til for lidt vand.

Kunne de se stressen på hjerterytmen?

Anmeld

28. november 2012

4kløver

Kunne de se stressen på hjerterytmen?

Ja det sagde hun. Jeg var ellers på vej hjem men skulle blive så de lige kunne holde øje med ham.

Anmeld

28. november 2012

Miss BananaHammock

4kløver skriver:

Ja det sagde hun. Jeg var ellers på vej hjem men skulle blive så de lige kunne holde øje med ham.

Oki. Så kan jeg godt forstå at du sagde nej til endnu et forsøg. Var lægerne ellers helt klar på at du skulle prøve igen? Selvom han havde fået stress?

Anmeld

28. november 2012

4kløver

Oki. Så kan jeg godt forstå at du sagde nej til endnu et forsøg. Var lægerne ellers helt klar på at du skulle prøve igen? Selvom han havde fået stress?

Lægen der prøvede forstod mig fuldt ud. den anden læge jeg var ved om fredagen kunne ikke. jm som scannede mig lige før ks forstod mig også.
så det har været forskelligt.

Anmeld

28. november 2012

Miss BananaHammock

4kløver skriver:

Lægen der prøvede forstod mig fuldt ud. den anden læge jeg var ved om fredagen kunne ikke. jm som scannede mig lige før ks forstod mig også.
så det har været forskelligt.

Oki - tak for svar

Anmeld

28. november 2012

Sørens

Oki - tak for svar

Ja takkede nej fordi min jordemoder fortalte mig at det ikke kun kunne give babyen stress men også forårsage blødninger i livmoderen og andre ubehagelige ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.