Ny-gravid efter IVF-beh og med spørgsmål om "muren/smerter"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

God aften piger!
Jeg skriver som ano, da det stadig er meget nyt og der er nogen herinde der ved hvem jeg er privat -og ville jo gerne selv fortælle det til de nermeste

Nå men here goes; jeg er som sagt nygravid (testede pos igår med blodprøve i klinikken) Og har siden lørdag haft noget murren i underlivet og lidt prikken og niven ud mod hofterne...

er det ikke helt normalt og gode tegn, har nemlig lidt tendens til at tænke for meget (har også haft 2 SA'er) så er meget nervøs!

Håber I kan give en Nervøs nygravid lidt ro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

tarkoflen

Jeg havde mens agtige smerter i ret lang tid, mener faktisk det var helt hen til efter 7 ugers skanningen! Jeg var meget nevøs for det, så snakkede med klinikken og de smerter jeg havde tænkte de, stammede fra æggestokkene, fordi de jo har været godt fyldt op, og kroppen skal lige falde til ro igen

Og stort tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt for jer

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg havde mens agtige smerter i ret lang tid, mener faktisk det var helt hen til efter 7 ugers skanningen! Jeg var meget nevøs for det, så snakkede med klinikken og de smerter jeg havde tænkte de, stammede fra æggestokkene, fordi de jo har været godt fyldt op, og kroppen skal lige falde til ro igen

Og stort tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt for jer

1000 tak! Det er godt nok et fryse forsøg, men får  crinone x2 dgl og estrofen 3tab dgl (6mg) Så det kan være det bare er det der også driller!

Anmeld

27. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

1000 tak! Det er godt nok et fryse forsøg, men får  crinone x2 dgl og estrofen 3tab dgl (6mg) Så det kan være det bare er det der også driller!

Ja det kan sikkert godt være årsagen! Crinonen giver også masser af symptomer

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ja det kan sikkert godt være årsagen! Crinonen giver også masser af symptomer

Ja håber det er det!

tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.