Tynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Astrid P

Nu så jeg lige i en anden tråd at I også er begejstrede for 'Dyrene på landet' hjemme hos Jer. Smilla er især vild med filmen om køer og den om grise.

Jeg skulle dog lige vænne mig til at se alle de der parringer og insemineringer man skal trækkes igennem - er det bare mig, eller er de lige lovligt friske med at introducere ungerne for den slags? Altså, jeg ved godt at det er det mest naturlige i verden, men bliver alligevel sådan lidt ørleren når hende Tine lige skal hjælpe ornen med at parre hungrisen, eller når man ser den der pseudo-hesteparring hvor de opsamler sæd fra hingsten...

Er jeg meget knibsk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

linemus

Det ku' godt være, jeg sku' sætte mig ned og se den igennem med dem en gang 

Anmeld

8. juni 2009

ka li ja

lol er det børne film??

vi kom til at snakke om forleden, hvad er det for et dyr der ikke slipper hunnen igen før han er kommet. der er ligesom modhager på?? er det grisen??

Anmeld

8. juni 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

lol er det børne film??

vi kom til at snakke om forleden, hvad er det for et dyr der ikke slipper hunnen igen før han er kommet. der er ligesom modhager på?? er det grisen??

Er det ikke mennesket?

Arj, tror sgu det er kattene

Anmeld

8. juni 2009

Millebasse

ka li ja skriver:

lol er det børne film??

Er det ikk` hunde??

Bastian er helt vild med den dvd.. Tror ikke han ligger mærke til parringsøjeblikkene

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

LOL!
Sjovt du nævner det

Stella lever bare i "Aaaa deeeet?"-perioden big time og spørg og spørg og spørg så hendes stakkels forældre er ved at blive drevet til vanvid.

Stakkels Stig, der i forvejen er forklaringsforskrækket når det gælder nøgenhed og hvad der ellers hører til, der var den første der så den med hende og skulle forklare.
"Øhm.. Ja, hestene krammer" hørte jeg ham ryste ud af ærmet

Jeg synes faktisk det var lidt skræmmende at se den ko der lige havde kælvet - Dyrlægen skal lige tjekke at det hele er i orden, og mens speakeren siger "Og det gør slet ikke ondt på koen" ser man dyrlægen jorde armen i bund og koen flyver et par meter frem - AUCH!! 

En anden ting jeg bed mærke i er at man ser grisene blive kørt til slagteriet - Få sekunder efter ser man en klump halv gris hænge i benene.. Men øhm..
Heldigvis forstår hun ikke så meget endnu

Men når alt kommer til alt - Super god film!
Specielt hvis man lige skal lave en sniger på computeren imens
Tror snart jeg skal investere i "Dyrene fra Zoo"

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Jeg vil bare sige, at Dyrene på landet topper både Dyrene i Zoo og Dyrene i Cirkus med flere meter. De fanger i hvert fald ikke rigtigt herhjemme. Om det er Chapper, der gør det, ved jeg ikke lige. Måske de bare er helt vilde med al det parring...

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Jeg vil bare sige, at Dyrene på landet topper både Dyrene i Zoo og Dyrene i Cirkus med flere meter. De fanger i hvert fald ikke rigtigt herhjemme. Om det er Chapper, der gør det, ved jeg ikke lige. Måske de bare er helt vilde med al det parring...

Fniiiis!!
De kan jo lige så godt lære det ... Jeg har hørt at det bliver tidligere og tidligere for ungdommen nu til dags

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Fniiiis!!
De kan jo lige så godt lære det ... Jeg har hørt at det bliver tidligere og tidligere for ungdommen nu til dags

LOL

Anmeld

8. juni 2009

Astrid P

Dyrene i cirkus fanger ikke rigtigt her, og så er der altså en harsk sang som bliver gentaget og gentaget i den åndssvage film - helvede, hvor bliver jeg arrig når den kommer på!

Men dyrene i Zoo har vi lige anskaffet, og den er Smilla vild med. Måske fordi vi altid synger om elefanter, giraffer og zebraer, så hun synes det er vildt sjovt at se dem...

Men ja, Chapper er genial!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.